Banc Sabadell

Banc Sabadell detecta que el consum comença a repuntar

  • Creix un 40 per cent interanual la producció de crèdits d’una filial del BS.

  • “Les famílies tenen més confiança a l’hora d’encetar projectes”, diu Miquel Costa (Sabadell Consumer Finance).

La filial del Banc Sabadell dedicada al negoci del finançament al consum, Sabadell Consumer Finance, ha incrementat un 40 per cent la producció de crèdits en relació a les xifres de l’any passat.

Segons ha informat l’entitat financera d’origen local, s’han finançat operacions per un import superior als 108 milions d’euros en els darrers dotze mesos. L’stock total s’ha situat en 634 milions d’euros i la mateix s’ha destinat a clients interessats en adquirir un vehicle. El total de contractes ha pujat un 84 per cent mes.

Sabadell Consumer Finance s’ha proposat arribar als 1.000 milions d’euros en préstecs al consum i duplicar beneficis a finals de l’any 2016. Tot plegat dins l’anomenat Pla MIL i en línia amb el Pla Triple 2014-2016 del BS.

La filial es va crear l’any 2004 amb el nom de BS Fincom. Ara s’anomena Sabadell Consumer Finance. Es vol contribuir a reforçar el posicionament del banc en el segment del finançament al consum a Espanya i també allà on el Banc Sabadell operi (per exemple, al Regne Unit, Mèxic o l’estat de Florida).

El conseller-director general de Sabadell Consumer Service, Miquel Costa, preveu una recuperació del consum a curt i mig termini:

Volem ser una entitat activa en finançament al consum un cop superats els anys de contracció. Ens trobem en un moment en què l’economia creix a un ritme anual del tres per cent gràcies en part a la reactivació del consum privat. Les famílies tenen més confiança a l’hora d’encetar projectes o realitzar qualsevol tipus de compres”.

El finançament de compres d’automòbils, oci, salut, llar, electrodomèstics, formació, telefonia o les targetes affinity són les principals línies de negoci de la financera del BS.

Foto portada: la plaça Catalunya de Sabadell, amb l’edifici del BS. Autor: cedida.

Comments are closed.