Foto portada: fotograma del vídeo promocional.

El CE Sabadell ven canvi i il·lusió en la campanya de socis

‘Alguna cosa ha canviat a Sabadell. Ho has notat?’. És la idea base que els nous dirigents del Centre d’Esports Sabadell volen comunicar en la nova campanya de renovació d’abonaments, posada en marxa fa uns dies. L’objectiu és arribar als 4.000 socis. Les quotes han pujat de forma sensible: gairebé el 10 per cent.

Els nous gestors de l’entitat arlequinada volen fer evidents els canvis per capgirar els ànims de la parròquia arlequinada, i així ho fan evident en un vídeo senzill i àgil en que promocionen la campanya de socis per a la temporada 2017-2018. ‘El CE Sabadell ha tornat’ és una altra idea força, amb l’etiqueta #retornCES a Twitter.

Preus dels abonaments per a la temporada vinent.
Preus dels abonaments per a la temporada vinent.

Els dirigents arlequinats encapçalats pel màxim accionista Esteve Calzada esmolen així les seves eines de màrqueting per mobilitzar una afició que sempre ha tingut un gran honor pel CE Sabadell però estava baixa de moral després d’una temporada decebedora. La presentació de la campanya va anar a càrrec del president, Antoni Reguant, i la responsable de màrqueting del club, Anna Naves.

Comments are closed.