Treballadors Radio Sabadell

‘Ràdio Sabadell diu prou’: “el dia a dia a la ràdio segueix sent un autèntic caos”

La plataforma Ràdio Sabadell diu prou denuncia que el dia a dia a l’emissora municipal és un “autèntic caos” i en responsabilitza la directora de l’emissora, just dos mesos després de la renúncia del regidor Miquel Soler com a responsable polític i el seu recanvi per la tinent d’alcalde Marisol Martínez. La plataforma és optimista respecte els canvis polítics i la negociació laboral però molt crítics amb la direcció de la ràdio municipal.

La plataforma representa la majoria de la plantilla de l’emissora i manté que el dia a dia a la ràdio “segueix sent un autèntic caos que afecta a la feina de la plantilla”, ja que es prenen decisions sobre la marxa, generant problemes i feina extra als treballadors.

La rutina a la ràdio és un desgavell provocat per la gestió que està duent a terme l’actual direcció”, esmenten en un nou comunicat divulgat per les xarxes socials.

Reivindiquen que es posin en marxa cap de departaments i coordinadors per departaments (informatius i en especial tècnics). Des de l’acomiadament de Manolo Guerrero, que va precipitar el conflicte entre la plataforma i el govern, la coordinació tècnica la duu la directora, Montserrat Pérez Creus, però segons la plataforma “no està fent front a les tasques que corresponen amb aquest rol”. Un fet que accentua el “desordre” quan hi ha esdeveniments especials, com el programa que es fa aquest diumenge per Sant Jordi. “La directora ha concebut un programa que requereix d’un desplegament de personal amb què malauradament l’emissora no compta actualment”, sostenen.

Valoren en positiu Marisol Martínez i la gerència

Ràdio Sabadell diu prou valora en positiu els “gestos” fets per la regidora Marisol Martínez i la gerent, Berta Trullàs, a l’espera dels resultats finals de les negociacions que mantenen.

Foto portada: roda de premsa dels treballadors de l’empresa que formen part de la plataforma, fa algunes setmanes. Autor: David B.

Comments are closed.