Foto portada: camions a l'avinguda d'Estrasburg, el setembre de 2021. Autor: David B.

L’AV Can Llong, a favor de la B-40 per pacificar l’avinguda d’Estrasburg

Posicionament clar de l’Associació de Veïns de Can Llong-Castellarnau a favor de la B-40, Quart Cinturó o Ronda Nord Sabadell-Terrassa. És necessària per descongestionar l’avinguda d’Estrasburg, que s’ha convertit en una veritable autovia de tràilers i camions a la recerca de la C-58.

De fet, els grans titulars sempre se’ls endú la Gran Via. Però és ben conegut que una gran part del trànsit de pas que va de Castellar cap a la C-58 no entra a la Gran Via sinó que agafa l’avinguda d’Estrasburg des de la plaça d’Espanya per connectar amb la C-58 a Sant Quirze. La conclusió és que Estrasburg s’ha convertit en una autovia urbana de camions i tràilers de gran tonatge des de fa anys, entremig de passos de vianants, tres escoles, dos instituts, escoles de música, escoles bressol o acadèmies, cafeteries o zones verdes.

L’AV Can Llong-Castellarnau assegura que la Ronda Nord Sabadell-Terrassa seria la solució per desviar tot aquest trànsit de pas i pacificar d’una vegada per totes Estrasburg.

“Les persones han de sortejar el constant trànsit de l’avinguda d’Estrasburg que es troba de pas de diversos camins escolars, així com patir les emissions de gasos perjudicials per a la salut durant el trajecte a peu”, apunta l’entitat veinal en un comunicat.

Per tot plegat, l’entitat veïnal té clar que cal connectar d’una vegada per totes Castellar amb la C-58 a través de la Ronda Nord.

Foto portada: camions a l’avinguda d’Estrasburg, el setembre de 2021. Autor: David B.

Comments are closed.