NEWT

Què trobareu al NEWTime del divendres?

L’edició número 112 del NEWTIME ens acosta les notícies més destacades que han tingut lloc durant la setmana. Com a notícia principal el tret de sortida del que serà any electoral,  amb la presentació per part de CiU  de les seves propostes per a la ciutat, i també la campanya per part d’Esquerra per donar a conèixer la figura del candidat republicà, Juli Fernàndez.

I també un repàs als primers dies de rebaixes a la ciutat,  que sembla pot ser una bona temporada pels comerciants pel que fa a les vendes, tot i la polèmica sorgida per duplicitat de lleis catalana i espanyola respecte a l’horari i dates d’obertura.

Recordeu que el NEWTime Sabadell de divendres el podreu trobar als quioscos de la ciutat. Per a tothom que vulgui accedir a una informació fresca i de proximitat, tractada amb profunditat i rigor per part dels seus professionals.

Els comentaris estan tancats