Foto: R.Benet.

El CE Sabadell arrenca amb victòria (3-0)

El primer amistós del CE Sabadell va acabar ahir amb golejada arlequinada. Sí, tots dos equips vesteixen habitualment d’arlequinat, però qui va fer-ho ahir va ser el Sabadell ja que com a local té preferència, i eL Bristol va utilitzar la seva segona equipació. Els gols els han posat la nova incorporació Gabi López, Cheikh, jugador a prova amb el Sabadell i Yeray Sabariego que ha dedicat el golàs de la sentència a la seva àvia.

L’hora del partit estava marcada a les set de la tarda, però va començar hores abans a les tres de la tarda amb un dinar entre aficions al Gol Sud de l’estadi, on gaurebé mig miler de seguidors del Sabadell i del Bristol van començar a animar la festa en un dinar de germanor.

Però el partit esportivament parlant va començar puntual, a l’hora marcada. L’estadi presentava una imatge festiva, engalanat amb banderes i pancartes de tots dos equips, amb bufandes commemoratives del dia, i gairebé tothom amb samarretes arlequinades a la graderia. Ens els primers instants de partit va ser el Bristol qui va dominar el partit, de fet els hi van anul·lar un gol. Però de mica en mica el conjunt sabadellenc va anar agafant la pilota i fent-se amb el ritme del partit, i no el va deixar fins al final del primer temps. L’ocasió més clara, i que va acabar amb gol va ser a deu minuts del final, quan Chomin, molt actiu per banda, va centrar i Gabi López l’ex de la Pobla de Mafumet, va rematar dins l’àrea encetant el marcador. Un marcador que ja no es va moure més fins al segon temps.

Golàs de Sabariego

La segona meitat va seguir el mateix compàs de la primera. El Sabadell dominant mitjançant el bon tracte de la pilota, identitat que li vol donar Jose Solivelles en aquest nou projecte que encapçala. De nou, una centrada a l’àrea la va rematar Cheikh, el jugador a prova amb el CE Sabadell, que va celebrar amb moltes ganes per compartir l’alegria amb la que vol que sigui la seva futura efició. Amb el 2-0 el Sabadell va agafar més consistència i Montero, que tot just renovava la setmana passada va tenir en menys d’un minut dues ocasions de gol. Una la va enviar a la creueta amb un xut des de la frontal, i l’altre amb el cap la va enviar fora. Qui no va perdonar amb un golàs va ser Yeray Sabariego ahir lluint el braçalet de capità. Un gol que va arrodonir la festa per part dels arlequinats i que va poder dedicar a la seva àvia.

Diumenge, Copa Catalunya

Després d’aquesta primera presa de contacte, l’equip de Solivelles es prepara ja aquesta setmana per visitar Fontetes en la primera eliminatòria de Copa Catalunya, on el Sabadell haurà de defensar el títol davant el Cerdanyola del Vallès diumenge a les 20h.

Foto portada: Cheikh celebrant el seu gol. Autor: R.Benet.

Els comentaris estan tancats