Foto portada: els gestors de l'antic restaurant de la Mola i ara del CN Sabadell. Autor: J.d.A.

El restaurant de la Mola es llença a la piscina i gestiona la restauració del CN Sabadell

La família que gestionava l’icònic restaurant del cim de la Mola es va veure obligada a abaixar la persiana a finals del passat mes de gener. La polèmica va omplir pàgines durant setmanes. I és que molta gent no va veure amb bons ulls la decisió de la Diputació que volia ‘renaturalitzar’ el cim del Parc Natural. El cert és que, ara a menys alçada, l’equip d’aquell restaurant s’ha llençat a la piscina i des de fa algunes setmanes estan a Sabadell, gestionant el servei de restauració del Club Natació Sabadell, l’entitat amb més socis de la ciutat.

L’equip gestiona la restauració tant de les instal·lacions del carrer dels Montcada com a Can Llong, on ofereixen servei de bar i també de menú del dia. Com va sorgir la idea? Oriol Bernadí Gimferrer, un dels membres de la família, juga a bàsquet amb l’entitat nedadora i ja havia regentat el restaurant Del Munt al carrer de Sant Quirze, que no va reeixir. A través d’un directiu van saber que el club buscava un nou operador per gestionar la restauració de l’entitat mentre gairebé a la vegada la Diputació decretava el tancament del restaurant.

Des de principis del mes d’abril, rememoren una mica la cuina de la Mola al Club Natació Sabadell, però amb un projecte urbà totalment nou:

“Apostem molt per la brasa i pel producte. És similar a la Mola amb matisos. Mantenim l’essència de la brasa però aquí tenim altres productes que allà no podíem pujar”, assegura. “Fem menú, esmorzars i berenars”, afegeix el seu germà Ferran. “Un menú ampli durant la setmana amb coses divertides”, manté Oriol.

Una desena de persones treballa ara en els dos equipaments de l’entitat. “Hem mantingut el cuiner que teníem al Del Munt i l’equip de sala del Club”, insisteix. “Estem posant-hi molta voluntat, creiem que té molt recorregut i volem aixecar el servei de restauració de l’entitat”, mantenen. “La instal·lació de Can Llong [oberta també a no socis] és molt maca i molt nova. Qui ve aquí, s’hi queda. I la gent de Montcada se sent molt seu el Club i volen que funcioni. Som optimistes”. I és que “no és la Mola però el Club també mola”, finalitza en Ferran.

Foto portada: els gestors de l’antic restaurant de la Mola i ara del CN Sabadell. Autor: J.d.A.

Els comentaris estan tancats