'Circo sobre Agua 2', del Circ Alegría. Autora: J. Ramon

Així és el gran número aquàtic del Circ Alegria

El Circ Alegria ha tornat a Sabadell per oferir una primera dosi de diversió a les 800 persones que aquest divendres han visitat la seva carpa, segons les dades de la companyia. L’aparcament de sorra al bell mig de l’Eix Macià ha vessat de furor, adrenalina i talent amb l’espectacle Circo sobre Agua 2. En poc menys de dues hores, el públic ha vist passar una vintena d’artistes per la pista i ha gaudit de l’únic aquari escenogràfic mòbil d’Espanya. Un dels números estava protagonitzat pels guanyadors del talent show Insuperables, de RTVE, l’any 2015, coneguts amb el nom d’Acrodreams.

Ocells, sirenes, clowns, pirates, contorsionistes, foc, aigua i màgia: aquests són alguns dels ingredients que el Circ Alegria ha barrejat a la segona funció realitzada a Sabadell. Fa cinc anys van portar Circo sobre Agua 1 i des d’aquest divendres fins diumenge que ve lluiran la segona part de l’espectacle a la gran carpa de circ de l’Eix Macià. Tot i ser consecutives, aquells qui no hagin vist la del 2017 es divertiran igual amb aquesta, la segona. Espòiler: la tripulació d’un vaixell pirata naufraga en ple temporal, però els protagonistes aconsegueixen arribar a una illa poblada per artistes de circ. A partir d’aquí, s’obre un món paral·lel.

'Circo sobre Agua 2', del Circ Alegría. Autora: J. Ramon
Una funció aèria de ‘Circo sobre Agua 2’, del Circ Alegria. Autora: J. Ramon.
'Circo sobre Agua 2', del Circ Alegría. Autora: J. Ramon
L’espectacle de màgia de ‘Circo sobre Agua 2’, del Circ Alegria. Autora: J. Ramon.
'Circo sobre Agua 2', del Circ Alegría. Autora: J. Ramon
Els clowns de ‘Circo sobre Agua 2’, del Circ Alegria. Autora: J. Ramon.
'Circo sobre Agua 2', del Circ Alegría. Autora: J. Ramon
Interacció amb el públic a ‘Circo sobre Agua 2’, del Circ Alegria. Autora: J. Ramon.
'Circo sobre Agua 2', del Circ Alegría. Autora: J. Ramon
Presentació de l’espectacle ‘Circo sobre Agua 2’, del Circ Alegria. Autora: J. Ramon

A banda de la varietat de disciplines amb què el Circ Alegria ha excitat les 800 persones d’aquest divendres, des de trapezistes fins a mags passant per pallassos, contorsionistes i trucs amb foc, la quantitat de recursos i personal mobilitzats és un dels trets que més caracteritza aquesta companyia: 24.000 litres d’aigua, una projecció en 3D del fons marí i un equip format per més de 70 persones, on cada un de la vintena d’artistes pot arribar a fer fins a quatre canvis de vestuari, són només una mostra de tot el show que aquests artistes han muntat a La Creu Alta.

“Un dels majors reptes per nosaltres és que aquest tipus d’espectacles s’acostumen a veure en teatres fixos. Portar tot l’equip i muntar una piscina de 24.000 litres d’aigua cada dues setmanes és una feinada. A més, el tipus de roba amb què estan fetes la majoria de peces necessita el seu temps per assecar-se”, assenyala la directora artística, Dicky Faggioni.

Demà, diumenge i cada dia de la setmana que ve a excepció de dilluns i dijous, el Circo Alegria tornarà a repetir la funció. Després continuaran la seva gira i consolidant la desena de shows que han anat sumant en els darrers anys, com el nadalenc o el sobre gel.

Foto portada: l’espectacle ‘Circo sobre Agua 2’, del Circ Alegria. Autora: J. Ramon

Els comentaris estan tancats