Foto portada: el portaveu municipal de Junts per Sabadell, Lluis Matas. Autor: J.d.A.

Junts demana accions per frenar la “brutícia urbana” per la proliferació de cartells a les parets

Junts per Sabadell exhortarà el govern municipal per posar-se mans a l’obra i reduir la publicitat que hi ha penjada per infinitat de parets de la ciutat, siguin públiques o privades. Creuen que embruten la ciutat i ningú hi posa gaire remei malgrat que una ordenança municipal ho prohibeix. Els juntaires volen que l’Ajuntament creï ampliï el nombre de localitzacions específiques per penjar publicitat, ja sigui en format físic o digital.

El portaveu municipal de Junts per Sabadell, Lluis Matas, considera que cal posar ordre al desordre i estudiar nous canal online i també de físics per reduir la gran quantitat de “brutícia urbana” que prolifera pels carrers i places de la ciutat. Per posar un exemple han comparegut davant l’antiga seu central de Caixa Sabadell, plena de cartells de tots tipus anunciants activitats o negocis. “Si volem mostrar tots els actius de la ciutat i que la gent de fora vingui a Sabadell no volem que es vegin aquest tipus de parets només arribar a Sabadell”, ha declarat Matas.

El carrer de Gràcia, aquest divendres. Autor: J.d.A.

Els juntaires portaran una proposta al ple, dimarts vinent, amb tres línies d’actuació: crear noves localitzacions al carrer per ordenar els espais on està permès enganxar cartells, crear canals on line on es puguin fer saber les activitats sense deixar “residus a la via pública” i fer complir les ordenances, ja vigents, o la futura ordenanca municial de civisme.

Foto portada: el portaveu municipal de Junts per Sabadell, Lluis Matas. Autor: J.d.A.

Els comentaris estan tancats