Foto portada: l'alcalde de Sabadell, Maties Serracant, i la tinent d'alcalde Marisol Martínez. Autor: David B.

Presentar el Pla de Turisme va costar més que redactar-lo, denuncia el PSC

La presentació pública del Pla Estratègic de Turisme del passat 14 de juny va ser més costosa per a les arques municipals que la pròpia redacció del document, segons denuncia el PSC. 

Els socialistes van introduir una pregunta al govern en relació a la despesa de l’acte de presentació, que es va fer al Teatre Principal amb una destacada presència d’entitats locals. Segons denuncia ara aquest partit, l’acte va costar poc més de 21.000 euros. Així la producció de l’acte va costar 6.500 euros, els serveis tècnics uns 6.200, els serveis de so i lum 5.700, la presentació i les actuacions 1.700 euros i finalment el catering, que es va servir al foyer del teatre un cop va acabar l’acte, va costar 1.400 euros. En total, uns 21.000 euros.




En canvi, la redacció del Pla Estratègic de Turisme ha tingut un pressupost de 15.000 euros, dels quals 11.000 els ha pagat la Diputació de Barcelona i els 4.000 restants els va pagar l’ajuntament de Sabadell.

Gibert: “no és coherent ni digne”

“No és coherent, ni digne, quintuplicar els 4.000 euros que es va haver de gastar el govern en aquest projecte per fer-ne una presentació ostentosa al teatre”, diu el primer secretari del PSC, Pol Gibert. “El govern municipal no té criteri a l’hora de gestionar la despesa i la seva prioritat és invertir els diners dels ciutadans en shows propagandístics. Fum per tapar les seves deficiències”.

Foto portada: l’alcalde de Sabadell, Maties Serracant, i la tinent d’alcalde Marisol Martínez. Autor: David B.

Comments are closed.