Oficina de B2Brouter. Font: cedida

El portal sabadellenc ‘B2Brouter’ augmenta la seva facturació i preveu expandir-se


La firma, pionera en facturació electrònica, ha tingut un gran creixement i arriba als 150.000 usuaris de 100 països diferents. Donat el seu èxit, l’empresa preveu expandir-se als Estats Units i a diferents països asiàtics, com Singapur, Japó i Malàisia. Arran de l’augment d’usuaris, B2Brouter ha tancat el 2022 amb una facturació de dos milions d’euros.

El portal B2Brouter, amb arrels sabadellenques, compta amb un model de negoci únic, ja que segons destaca el director general, Oriol Bausà, “no hi ha cap altre portal de facturació electrònica lliure, gratuïta i universal”. L’empresa ofereix serveis en onze idiomes diferents, i els seus usuaris són tant empreses multinacionals, autònoms i emprenedors.

La majoria de la seva clientela es concentra a Europa, particularment a Alemanya i França. Tot i això, la seva vocació internacional l’està popularitzant a països com Austràlia i Nova Zelanda.

“Cada vegada hi ha més empreses i autònoms interessats en la facturació electrònica. Som una empresa amb un objectiu social: el suport a les pimes i l’eliminació de la bretxa digital, ja que una part dels usuaris més petits fan servir els nostres serveis gratuïts”, explica el CEO Oriol Bausà.

Per explicar les novetats sobre l’obligatorietat de la facturació electrònica entre les empreses privades a Espanya, el portal ha organitzat una jornada informativa. L’esdeveniment es fa el dijous 23 de febrer a la Cambra de Comerç de Madrid. Comptarà amb la participació de l’assessor del Ministeri d’Afers Econòmics i Transformació Digital, Íker Beraza. Es podrà veure en streaming des del compte de Youtube de l’empresa.

Foto portada: oficina de B2Brouter. Font: cedida

Comments are closed.