CASSA avisarà per SMS dels talls del servei d’aigua

  • La companyia d’aigues assegura que és un sistema pioner a Espanya en empreses de subministrament d’aigua.

  • Els clients s’han de donar d’alta a través de la web de CASSA per poder rebre els avisos.

La companyia d’aigües de Sabadell, CASSA, ha presentat aquest dijous un redisseny del seu web i un nou servei de comunicació amb els seus clients. Amb aquells que s’inscriguin i donin el seu vist-i-plau, els enviaran un missatge al mòbil quan hi hagi alguna incidència en el subministratament. La companyia vol així apropar-se més als seus clients.

La companyia d’aigües de Sabadell ha implantat un nou servei que facilitarà els avisos amb els seus clients. Enviaran per SMS o correu electrònic les interrupcions del servei d’aigua a aquelles persones que es donin d’alta en el nou servei. Per a fer-ho cal accedir al Portal del Client de CASSA i omplir un formulari. Per a fer-ho cal tenir davant una factura o les dades de client.Quan hi hagi un tall d’aigua, els clients rebran un SMS indicant l’hora d’inici, la previsió de represa del servei i el motiu del tall del servei. El servei s’implanta a Sabadell i després es farà als municipis on presta serveis la companyia. Els abonats rebran la informació en la propera factura i també es farà una campanya de comunicació per donar a conéixer el nou servei.

Aquesta nova iniciativa, que CASSA assegura que és pionera a Espanya, se suma a diversos canvis que han fet al web de l’empresa per apropar-se als seus 90.000 abonats a Sabadell. Aprofiten la informació que ja disposaven a nivell intern i permeten que bona part de la informació sigui accessible per a tothom. Sent així, els internautes podran consultar el nivell de clor de l’aigua que surt per l’aixeta de cada domicili, les averies que hi ha previstes a la ciutat o de quin dipòsit prové l’aigua que els arriba a casa. També s’amplien el número d’operacions comercials que es podien fer.

Tot i que la companyia no té una previsió de quantes persones poden donar-se d’alta (25 ho han fet en un dia i mig), la directora de comunicació del Grup CASSA, Elisabeth Santacruz, creu que “hi ha molt marge per recórrer”. Per la seva part, el gerent de SOCADE, filial d’enginyeria de CASSA, Vicenç Turu, assegura que “ara serem més proactius i estarem més a prop dels nostres clients, potenciant que la gent ens enviï els avisos i fent-los arribar informació que nosaltres teníem i ara està també al seu abast”.

Sobre Agbar: “Que el nou propietari ens agafi treballant”

La nova web i el nou servei de comunicació al client s’ha presentat pocs dies després de conéixer la definitiva adquisició de CASSA per part d’Aigües de Barcelona (Agbar), que controlarà gairebé el 80 per cent del capital social del grup.

El director general del Grup CASSA, Miquel Àngel Fos, assegura que “els que vinguin ens trobaran treballant com hem fet fins ara”. Faus ha assegurat que Agbar pot aportar coneixements a CASSA i també a l’inrevés. “El nou soci té la mateixa filosofia de servei que nosaltres i al cap i a la fi es dediquen al mateix que nosaltres fem”, assegura.

Foto portada: Executius de CASSA (Fos al centre i Turu, a la dreta), presentant el nou portal. Autor: J.d.A.

Comments are closed.