CASSA

CASSA instaura la cita prèvia i canvia l’oficina d’atenció al client

La Companyia d’Aigües de Sabadell, CASSA, ha instaurat en les darreres setmanes el servei de cita prèvia, amb el que volen evitar cues a l’oficina d’atenció ali client. Així es podrà escollir dia i hora a través de la web de l’empresa per reservar l’atenció. Quan el client vagi a l’oficina no s’haurà d’esperar.

A mes, l’empresa subministradora del servei d’aigües a la ciutat, ha obert una nova Oficina d’Atenció al Client, ubicada al carrer de Sant Llorenç del Centre, que substitueix l’anterior. Segons l’empresa, es vol així oferir un servei més eficient i còmode als clients. CASSA recorda que fa temps que tenen un portal del client en línia, que permet realitzar nombroses gestions des de casa sense desplaçar-se al punt d’atenció presencial.

Per altra banda, la companyia posarà en marxa nous punts d’atenció a quatre centres cívics de la ciutat, un a cada punt cardinal. Així coincidint amb cada període de facturació la companyia atendrà al barri els seus veïns i veïnes. Al nord (centre cívic de ca n’Oriac aniran els tercers dijous de gener, abril, juliol i octubre); a l’oest (centre cívic de Can Rull) aniran els tercers dijous de març, juny, setembre i desembre; al sud (centre cívic de la Creu de Barberà) aniran els tercers dijous de febrer, maig i novembre i finalment a l’est (centre cívic de Torre-romeu) aniran els tercers dijous de febrer, maig i novembre. L’horari d’atenció sempre serà entre les 9 i les 14 hores.

Foto portada: seu central de CASSA, al carrer de la Concepció amb Indústria, al Centre.

Comments are closed.