Els usuaris d’Aigües Sabadell puntuen el servei amb un 7’5

En el marc del Dia de les Persones Consumidores, Aigües Sabadell ha presentat els resultats de l’enquesta de satisfacció dels seus clients i les principals queixes rebudes durant l’any 2019. Els consumidors valoren de manera positiva el bon servei de la companyia. Per contra, els aspectes a millorar són el gust i el preu de l’aigua. 

En l’acte realitzat per Aigües Sabadell s’han fet públics els resultats de l’enquesta, les principals queixes rebudes i el grau d’acompliment envers l’atenció de les persones. La presentació que posposat fins al desembre d’enguany a causa de la situació de pandèmia, ha estat presidit per la quarta tinenta d’alcaldessa, Montserrat González. La puntuació dels clients, que ha estat un 7,5 sobre 10 respecte al servei d’aigües. El bon servei i la continuïtat han estat els aspectes valorats com a positius i satisfactoris. Per contra, els aspectes a millorar són el gust de l’aigua i el seu preu.

Durant l’any 2019, l’entitat ha emès un total de 426.166 rebuts i s’han rebut 264 queixes. Les principals queixes han estat els problemes amb la facturació, les fuites d’aigua i, en menys grau, queixes relacionades amb el sevei.

Mencions Aigües Sabadell 

Aigües Sabadell s’estrena amb l’atorgament de mencions per a les persones que defensen els drets dels consumidors. La menció ha estat dissenyada pels alumnes de l’Escola Xalest de Sabadell.

Comments are closed.