Foto portada: Sàmper, al mig, i Giménez, a l'estació Sabadell Rambla. Autor: CCVOC / cedida.

‘Com el Vallès no hi ha res’: la nova campanya de promoció turística del Vallès

Nova campanya de promoció turística del Consorci de Turisme, que vol potenciar el turisme de proximitat entre municipis de la comarca. Amb el títol ‘Com el Vallès no hi ha res’ arrenca amb referències poètiques a Joan Oliver ‘Pere Quart’. 

El Consorci de Turisme vol promocionar la mobilitat entre municipis de la comarca amb finalitats turístiques. Així s’ha generat una campanya de comunicació amb referència a icones vallesanes com el Parc Natural de Sant Llorenç, la Masia Freixa de Terrassa o el Monestir de Sant Cugat. La campanya s’ha presentat aquest dijous a l’estació Terrassa Rambla dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya, amb la presència del president del Consell Comarcal, Ignasi Giménez, i el president del Consorci de Turisme, Miquel Sàmper.

“El Vallès compta amb una oferta turística que pot actuar de complement a l’oferta de Barcelona. Hem de tenir en compte que el 47 per cent dels visitants de Barcelona acaben repetint la seva estada a la ciutat i els hem de poder oferir alternatives per poder-los atraure també cap al Vallès”, assegura Giménez.

El públic objectiu de la campanya són els propis vallesans, que sovint no coneixen els atractius dels municipis més propers. A la vegada es vol també incentivar el sentiment de pertinença al Vallès. La campanya de publicitat es farà a les línies S1 i S2 dels FGC, i a les estacions de Sant Cugat, Sabadell ‘Plaça Major’ i Terrassa Rambla, a més de la barcelonina de la plaça de Catalunya. S’ha iniciat una campanya també a les xarxes socials: #viuelvalles i #comelvallesnohihares. La campanya a més té com a eix vertebrador la poesia del sabadellenc Joan Oliver ‘Pere Quart’.

Foto portada: Sàmper, al mig, i Giménez, a l’estació Sabadell Rambla. Autor: CCVOC / cedida.