Ni internet. Ni telèfon. Ni televisió. Centenars de clients de Movistar acumulen ja tres hores sense servei a Sabadell. Una avaria, per causes encara desconegudes, ha comportat el tall del servei des de poc abans de les 17 hores.
Alguns usuaris han explicat els problemes de connexió a les xarxes socials. Els operadors de Movistar, als quals se’ls truca des del 1002, no agafen el telèfon i es fan comprovacions a través d’un robot. En la majoria dels casos, però, després d’uns minuts la trucada finalitza sense haver-se restablert res.
3 horas sin internet, teléfono y televisión. Llamas y cuelgan porque no tienen técnicos disponibles. Miras la cuenta de twitter y ves más afectados y encima en Sabadell, que sabroso.
Movistar a tope de power suuu— Carles29 Ytube (@TheCarles29) 3 de julio de 2018
@movistar_es Más de una hora sin servicio y en el 1004 no informan de nada y te cuelgan ya que no hay técnicos disponibles. Parece ser una incidencia en todo Sabadell según he encontrado en twitter. ¿Pensáis dar una hora de resolución o algún tipo de información más exacta?
— David Bonilla (@mafias22) 3 de julio de 2018
El, @vodafone_es. Si vuestros comerciales llaman ahora a clientes potenciales de #Sabadell, lo petan! Los de @movistar_es llevamos dos horas de apagón de internet sin que nadie diga nada! #DeNada
— Marc Sabater Casas 🎗 (@marcsabater) 3 de julio de 2018
Tic tac.. més de dues hores sense internet. Incidència @movistar_es a #sabadell 😤
— Elisenda Campi 🎗 (@elisendacampi) 3 de julio de 2018
@movistar_es qué sucede en Sabadell? Necesito conexión y no hay solución ni plazo para la misma??
— kalu Bonavía (@BonaviaCarlos) 3 de julio de 2018
Xavier, te confirmamos que estamos trabajando en ello ya que el fallo es debido a una incidencia técnica en la red. Un saludo y gracias por tu paciencia. Helena.
— Movistar España (@movistar_es) 3 de julio de 2018
L’avaria no afecta totes les zones de Sabadell, però en canvi sí afecta a altres municipis, com La Garriga, segons els testimonis recollits a les xarxes socials.