Bàsquet Sant Nicolau

El Sant Nicolau suma la segona victòria a Saragossa

El Sabadell Sant Nicolau va sumar la segona victòria de la temporada, la primera a domicili, en superar a El Olivar per 70-87. Els sabadellencs van afrontar el desplaçament a terres aragoneses amb molt bona mentalitat, conscients que el Miralbueno Olivar és sempre un camp on costa molt endur-se la victòria.

El conjunt grana va començar molt bé el partit, controlant el rebot i exhibint un joc alegre en atac, fet que els va permetre agafar els primers avantatges al marcador i tancar el primer període amb un avantatge de vuit punts que es va mantenir fins la mitja part. En aquest sentit, cal destacar la feina de la “segona unitat” de l’equip sabadellenc amb els joves López, Moix, Abella i Sabata que van destacar en la faceta anotadora, acompanyant perfectament els jugadors més veterans de l’equip com Costa, Torres o Clotet.

A la sortida de vestidors, el partit va seguir un guió molt semblant al del primer període, amb un Sant Nicolau molt concentrat en defensa i que aconseguia minimitzar l’aportació de l’anotador aragonès César Hidalgo. En atac, els sabadellencs van mantenir el joc ràpid i l’encert ofensiu i això va anar minvant paulatinament la resistència d’un conjunt local que es mantenia viu al partit gràcies a la feina i coratge dels seus joves valors vinculats al CAI Saragossa.

El Sabadell Sant Nicolau va entrar al darrer període amb una renda favorable de setze punts que es va mantenir fins arribar al 70-87 definitiu.

Dues victòries i una derrota

Amb aquesta victòria el conjunt sabadellenc es situa amb un balanç de dues victòries i una derrota, exactament el mateix bagatge que present el proper rival dels grana a la competició, l’iSports Salt. El conjunt gironí, ascendit la temporada passada, s’està mostrant com una de les revelacions de lliga EBA i serà un dur rival per al conjunt d’Àlex Terés.

La crònica es fa amb la col·laboració del departament de comunicació del CESN.

Foto: imatge d’arxiu. Autor: David B.

Comments are closed.