‘Cata’ Corró: adéu als Jocs de Tòquio 2020

Cata Corró és una de les millors especialistes en 200 i 400 estils. Lluitadora a carta cabal, però la malaltia que ja la va atacar el 2017 ha tornat a acarnissar-se sobre ella, i haurà de ser intervinguda novament després de superar un tumor cerebral fa només dos anys.

L’esportista va anunciar en el seu compte que era una “retirada temporal”.

“Els cirurgians em van dir que m’han de tornar a operar perquè alguna cosa del meu cervell no està bé i està patint. Juro que des d’aquest dia estic intentant treure forces d’on sigui per afrontar la situació i tirar-la endavant, però se m’està fent una mica de ‘boleta’. He decidit acceptar que no sempre puc estar al peu del canó, a primera fila lluitant i no sempre es pot veure la part positiva “.

Després del seu gran paper la temporada 2018 en els Jocs del Mediterrani on va guanyar les dues proves i va quedar setena en el mundial de piscina curta, ara es preparava per afrontar els Jocs Olímpics de Tòquio, el somni de tot esportista, que haurà ajornar per al futur.

 

Ver esta publicación en Instagram

 

2nd ROUND! Llevo semanas intentando escribir este post pero cada vez que lo empiezo me pongo a llorar y tengo que dejarlo. Así que hoy voy a intentarlo y espero poder acabarlo: Si algo me caracteriza es la fuerza de voluntad que tengo para levantarme después de un duro golpe. El día 10 de septiembre los cirujanos me decían que me tienen que volver a operar porque algo de mi cerebro no está bien y está sufriendo. Juro que llevo desde ese día intentando sacar fuerzas de donde sea para afrontar la situación y sacarla adelante pero se me está haciendo un poco de bolita. No paro de repetirme que tengo que ser fuerte y estar tranquila en todo momento pero, después de todo lo que he pasado, he decidido aceptar que no siempre puedo estar al pie del cañón, no siempre se puede estar en primera fila para luchar y no siempre se puede ver la parte positiva cuando uno quiere. Hay que aprender a pasar por los sitios más profundos que te puedes encontrar para luego, cuando estés preparado, empezar a escalar. Así que sí, los ataques de ansiedad, las noches sin dormir por miedo a cerrar los ojos y los días enteros llorando pasarán. Y, una vez más, la vida me enseñará a valorar más lo que tengo a mi alrededor y a ser, todavía, más paciente. Por ahora no quiero decir adiós a mi mundo solo me atrevo a pronunciar un hasta luego!❤️ Muchas gracias a @cnsabadell y @aquarapidcom por seguir apoyándome. Y a todo mi equipo por darme ánimos y cuidarme

Una publicación compartida de Catalina Corró Lorente (@catalinacorro) el

Amb la seva baixa, i la del seu company, també mallorquí Marc Sánchez que deixa el Sabadell per dedicar-se a negocis d’hostaleria a la seva illa, la plantilla del CN ​​Sabadell pateix una minva important de cara a un any crucial, amb Europeus com a prova prèvia i JJOO com a gran objectiu de la temporada.

Tant de bo Catalina Corró es recuperi tan ràpidament com la vegada anterior i la vegem aviat de nou a les piscines.

Foto portada: Catalina Corró, en una imatge d’arxiu. 

Comments are closed.