El Banc Sabadell aposta per l’expressió de les mans en la campanya ‘Valors’

  • Banc Sabadell evoluciona la seva campanya publicitària i la centra en les mans.

  • L’entitat ha captat 500.000 nous clients des que va començar l’actuació fa dos anys amb Pep Guardiola.

Banc Sabadell llança una nova campanya publicitària anomenada Valors amb la intenció d’intensificar la captació de nous clients particulars. Des de 2010, quan l’entitat va posar en marxa aquesta actuació estratègica, la base de clients s’ha incrementat en 500.000 nous clients particulars.

Segons l’entitat bancària fa dos anys es van marca com a objectiu reforçar la posició del Banc Sabadell a Espanya, consolidant el lideratge en el finançament de les pimes i millorant la quota de mercat en clients particulars:

Es feia imprescindible aconseguir una notorietat de marca molt més gran i en un termini de temps molt curt. Això és una cosa que difícilment es pot aconseguir sense anunciar-se per televisió, un mitjà en el qual no ens havíem prodigat gaire fins a aquell moment, assegura Elisabet Valls, directora de Màrqueting Operatiu i Publicitat del grup Banc Sabadell.

 Així va néixer la campanya protagonitzada per Josep Guardiola, en aquell moment entrenador del Futbol Club Barcelona. Després va arribar la campanya Converses sobre el futur, formada per parelles. Finalment, en la mateixa línia es va posar en marxa Relacions.

Ara, la publicitat es centra en les mans. Es diu Valors i es basa en unes mans que gesticulen expressant sentiments i emocions. Segons el Banc, es volen transmetre alguns dels valors amb què Banc Sabadell s’identifica i que són útils per construir una relació a llarg termini amb els seus clients.

Es tracta d’una aposta creativament audaç, però que SCPF [agència que ha fet la campanya] ha sabut plasmar amb un llenguatge estètic impactant i que estem convençuts que cridarà l’atenció de les persones que vegin els anuncis i facilitarà la transmissió del nostre missatge”, diu Valls.

La campanya tindrà una forta presència a televisió, premsa, ràdio i publicitat exterior. També en les xarxes socials, on s’han creat i distribuit nombroses paròdies dels anuncis de l’entitat.

Això ens sorprèn gratament, perquè són també un indicatiu de l’impacte que tenen i, sobretot, perquè, en molts casos, estan fetes amb gràcia i unes elevades dosis de talent”, acaba Valls.

Caldrà veure si Valors tindrà tant èxit com les anteriors campanyes publicitàries o com el flashmob Som Sabadell, que ha aconseguit més de 6,5 milions de visualitzacions a Youtube.

Comments are closed.