Ciutadans demana que l’Ajuntament iniciï una campanya informativa de com funciona l’OMIC

El portaveu de Ciutadans a l’ajuntament de Sabadell, Adrián Hernández, ha reclamat a l’equip de govern que iniciï una campanya d’ajuda als consumidors de la ciutat que s’han vist afectats durant els últims mesos.

Hernández ha defensat que “els sabadellencs han de saber que tenim una Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC) a la seva disposició per a ajudar-los, i més ara que els problemes de cancel·lació han augmentat a causa de la pandèmia del Covid-19″.

“Ens trobem amb problemes de tota mena i especialment ara a l’estiu”, ressalta el portaveu, “des de problemes amb companyies per cancel·lacions de viatges, amb entitats esportives privades o entrades a espectacles, entre d’altres tipologies de contractes de serveis i de consum”. Per a Hernández “l’Ajuntament està en l’obligació d’adoptar totes les eines necessàries perquè els consumidors de la nostra ciutat tinguin les màximes facilitats a l’hora de reivindicar els seus drets, afectats de manera majoritària durant el confinament”.

Foto portada: oficina de l’OMIC. Autora: Nerea Bueno.

Comments are closed.