Funnydent

L’OMIC ofereix assessorament als afectats pel tancament de Funnydent

L’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC) proporcionarà des d’avui l’assessorament per efectuar les reclamacions pertinents de les persones afectades pel tancament sobtat aquest dijous de les clíniques del grup Funnydent (Més info: La clínica Funnydent tanca portes sense avisar als clients).

L’OMIC facilitarà als afectats les eines per demanar la paralització dels crèdits que hagin contret amb entitats financeres o per al retrocés dels pagaments ja efectuats. L’oficina municipal, d’acord amb la normativa vigent, té a disposició d’aquests ciutadans un model de petició a les financeres i bancs perquè suspenguin el cobrament de les quantitats compromeses com a conseqüència del tancament del grup Funnydent.

La mateixa oficina proporcionarà informació sobre les pautes a seguir per reclamar el retrocés dels diners a les persones que ja han efectuat pagaments, ja sigui en efectiu, amb targeta de dèbit o amb targeta de crèdit.

La tinenta d’alcalde de Promoció de la Ciutat i Participació, Marisol Martínez, ha manifestat que “des de l’OMIC estem treballant coordinadament amb la resta d’oficines de Catalunya i amb l’Agència Catalana de Consum per oferir el millor servei als afectats. Estem donant prioritat a tots els casos que vagin arribant i ben aviat tindrem una visió real de quantes persones estan afectades i en quin grau”.

Foto portada: una clienta de Funnydent llegint el cartell penjat pels usuaris, aquest divendres a la porta de la clínica de la Ronda Zamenhoff. Autor: David B.

Comments are closed.