Problemes Mega Cap d'any

Tancament polèmic de la festa Mega Cap d’any

  • Diverses persones acusen una empresa d’oci de no tornar els diners de les entrades d’una festa que no van gaudir.

  • Els col·laboradors de la festa asseguren que s’ha tornat el que van pagar a tothom.

Tancament en fals de la festa Mega Cap d’Any. L’organització d’aquesta festa no la va poder fer on tenien previst, al costat de l’hotel La Mola, i finalment van fer-la a la sala Global. Un grup de clients no volien i l’organització es va comprometre a tornar-los els diners. Ara, diverses persones denuncien que no ho volen fer.

L’organització del Mega Cap d’Any s’havia de dur a terme a una masia anexa i pertanyent a les instal·lacions de l’Hotel la Mola, al terme municipal de Terrassa i a quatre passes de Sabadell. Finalment, però, no es va poder fer perquè l’establiment no va tenir la llicència a temps. Els fets del Madrid Arena han fet extremar les precaucions i finalment el consistori veí no va atorgar la llicència.

Els organitzadors, que havien venut un miler d’entrades, van decidir fer la festa a la sala de la Zona Hermètica Global, l’antiga Area Concor, que és la més gran del Vallès Occidental. Es podria entrar amb les mateixes entrades, com així ho van fer més de 3.500 persones aquella nit.

Alguns no accepten el canvi

Però diverses persones no van acceptar el canvi i no volien passar el Cap d’Any a la discoteca quan havien comprat una altra cosa. Els organitzadors van assegurar a través de Facebook, un cop passada la festa, que deixarien el 7 de gener de les 10 a les 20 hores per a recuperar els diners. Calia presentar un DNI per cada entrada.

Problemas Mega Cap d'any 2
Un dels afectats parlant a '8tv'. Autor: cedida.

Aquest dilluns per tant diverses persones s’han aplegat al lloc que els organitzadors van concretar, davant la discoteca Puzzle de Sabadell per rebre els 35 euros que havien pagat.

Després de diverses hores de cua, i segons han denunciat, alguns no han rebut res. De fet, acusen els organitzadors d’agafar les entrades per comprovar que no fossin falsificades i també les polseres identificatives. Després, amb excuses com que són entrades falses, no haurien tornat els diners.

Uns fets, dues versions: la versió dels clients

Violica Popovici assegura que ha anat a la sala a que li retornessin el preu de les 26 entrades que va comprar per passar amb molts amics i família el Cap d’Any. Ho ha fet amb el seu DNI i fotocòpies de la resta, com li va aconseller l’organització per telèfon. Segons relata, el personal ha agafat les entrades però no li han tornat els diners. Popovici assegura que li van dir que eren falsificades però no li van voler tornar tampoc els papers.

Assegura que va trucar als Mossos i que els treballadors els van dir que les entrades eren falses i les havien llençat a la brossa. Els Mossos no les haurien recuperat. “He posat denúncia però ara no tinc res per demostrar que havia comprat les entrades”, diu.

Problemas Mega Cap d'any 3
La cua per recollir els diners, aquest dilluns. Foto: cedida.

Alguns afectats asseguren que s’organitzaran per a reclamar danys i perjudicis, i segons diuen, els han dit que l’empresa ha vulnerat al Codi de Consum perquè no tenen cap tíquet. També diuen que van vendre entrades a menors i ara no els tornen els diners. Popovici concreta que les persones que tenien més de 4 o 5 entrades van tenir problemes.

La versió del personal

Un dels organitzadors de les devolucions i col·laborador de la festa ha assegurat a iSabadell que, malgrat tenir habilitades més de 12 hores per retornar les entrades, dilluns s’han trobat amb moltes cues a primera hora. Cap al migdia alguns pares s’han posat nerviosos. S’han negat a entregar el DNI i han amenaçat de trucar la premsa (com van fer amb 8tv) i la Policia. Segons aquesta versió, finalment la pròpia organització va trucar els Mossos perquè calmessin la situació. Diuen que la Policia va estar poc més de 10 minuts a la sala i que van marxar amb la situació més calmada. Durant la tarda, s’hauria treballat amb total normalitat per acabar de retornar els diners als clients perjudicats.

En aquesta versió, una ciutadana d’origen romanès s’hauria presentat a la sala Puzzle amb entrades d’una altra festa. El personal es va negar a pagar per aquest motiu. Per aquesta persona, la Cap d’Any, que els ha comportat molts maldecaps des de finals de desembre, ja és aigua passada.

Foto portada: Cues davant la discoteca Puzzle, aquest dilluns. Autor: Cedida.

Comments are closed.