CASSA. Autor: David B.

Aigües Sabadell commemora el ‘Dia del Consumidor’

La Companyia d’Aigües de Sabadell ha commemorat per segon any el Dia del Consumidor i ho ha fet explicant als seus clients els drets que tenen com a consumidors i valorant els aspectes a millorar de la companyia pel que fa a l’atenció al client.

La valoració l’ha fet Josep Escartín, el director de clients de la companyia, que ha parlat dels resultats obtinguts en les enquestes de satisfacció dels clients. Escartín ha remarcat els aspectes més ben valorats, com l’amabilitat o la resposta satisfactòria, però també ha fet autocrítica amb els que han rebut una puntuació més baixa.

Escartín també ha destacat la proximitat de la companyia amb els clients i ha dit que “s’ha d’anar més enllà de que surti aigua de l’aixeta, s’ha de posar les persones per davant”. “No pensem en altres coses que no siguin estar al servei de les persones i de tothom”, ha conclòs.

Marisol Martínez, regidora de Consum, Comerç i Turisme, ha fet un resum de la tasca que s’ha fet des de la seva regidoria per apropar la informació als ciutadans. Martínez ha parlat de la formació dels professionals que hi treballen i del fet de portar l’Oficina de Consum als barris una vegada al mes. “Fem un servei a la ciutadania per atendre el màxim de gent i defensar el més feble”, ha dit.

Resposta a la ciutadania

En l’acte també hi ha participat Jaume Saura, adjunt general del Síndic de Greuges, Mª Carme Gete-Alonso, la presidenta de la Junta Arbitral de Consum de Sabadell, i Antonio Carballo, vocal de Serveis Socials de la FAVS. Aquest últim ha agraït a la companyia que no talli l’aigua a les famílies més vulnerables que avisen de la seva situació als serveis socials.

Per la seva banda, Gete-Alonso ha explicat com funciona l’entitat que presideix, que resol conflictes i garanteix els drets dels consumidors i tots els participants en el procés de mediació, mentre que Saura ha parlat dels temes més consultats pels consumidors sobre les companyies d’aigua, com les fuites o les factures poc clares.

Foto portada: un moment de l’acte. Autor: David B.