Der Barcelona Krimi. Autor: David B.

D’edifici de Correus a comissaria de Mossos d’Esquadra

L’antic edifici de Correus de la Via de Massagué, tancat des de fa uns anys, ha obert altre cop les seves portes per convertir-se en un plató de rodatge per a una sèrie de la televisió alemanya.

La productora Dreamtool ha convertit l’antic edifici de Correus del centre de la ciutat en una comissaria dels Mossos d’Esquadra, on s’hi enregistra des d’aquest dilluns el capítol Über Wasser halten (Mantenerse a flote), el primer episodi de la sèrie Der Barcelona Krimi per a la televisió estatal alemanya ARD.

Durant tres dies de rodatge, l’oscaritzat director Jochen Alexander Freydank dirigeix als actors de cinema Clemens Schick i Anne Schäfer, que els espectadors podran veure properament en la comèdia que s’estrenarà a la gran pantalla titulada ‘Hot dog’.

La directora de la producció espanyola, Sílivia Aráez, ha explicat que estan gravant “dues tv-movies de 90 minuts, que s’emmarquen dins d’una sèrie europea tutelada per la televisió alemanya”.

La sèrie presenta diferents estils de viure a diverses ciutats europees a través de la idiosincràsia dels seus cossos policials. En aquest cas, Barcelona i els seus Mossos d’Esquadra. S’han enregistrat més episodis a ciutats com Lisboa, Venècia, Nàpols, Suissa o Turquía”.

La directora de producció ha apuntat també que la roba dels Mossos que apareix en la gravació i part de l’atrezzo ha estat cedit pel propi cos policial català. “Ens hem sentit molt ben atesos i ben aconsellats pels Mossos d’Esquadra”, manté. La sèrie emmarcada dins del Crim dels dijous, te en aquest episodi com a fil conductor l’assassinat d’un llauner i els immigrants il·legals, posant aquest problema sobre la taula.

En el mes de maig la productora te previst tornar a Sabadell per enregistrar, durant tres dies més, un segon episodi de la sèrie dins l’antic edifici de la Via de Massagué.

Foto portada: el productor Stefan Raiser, l’actor Clemens Schick, l’actriu Anne Schäfer, el director Jochen Alexander Freydank i el càmera Phillip Timme, dins de l’edifici de Correus.

Comments are closed.