Foto portada: Sanz, esperant a ser atesa al punt de venda de RENFE.

Renfe inicia accions per desvincular-se de l’oficina que atén les persones en cadira de rodes al carrer




Renfe ja ha iniciat les “accions pertinents” per què l’agència de viatges del carrer de la Indústria deixi d’utilitzar la seva imatge. Es desvinculen totalment de l’agència i asseguren que si abans havia estat una oficina de Renfe, fa anys que ja no hi tenen res a veure. 

Tot va començar aquest dimarts dia 2, quan Mireia Sanz, una usuària en cadira de rodes, publicava una piulada expressant la seva indignació per haver de ser atesa al carrer quan anava a comprar bitllets de Renfe, ja que l’oficina, situada al carrer Indústria, no era accessible. (més info: ‘Comprant bitllets de tren des del carrer’).

Les reaccions de suport a la dona via Twitter no es van fer esperar i 48 hores després acumula més de 3.000 RT i més de 2.500 m’agrada.

Quina ha estat la resposta de Renfe?

Des del compte oficial de @renfe, tal i com van explicar dimarts a aquest digital, l’empresa s’ha desvinculat totalment de la oficina del carrer Indústria. Asseguren que es tracta d’una agència de viatges que ha continuat utilitzant el logo del que havia estat una antiga oficina de Renfe. Al ser una agència de viatges, tenen l’opció de vendre bitllets de Renfe, però no formen part de la operadora i l’usen com un reclam, segons la companyia, qui recomana comprar bitllets a l’estació Sabadell Centre. El cas ha aixecat una gran polseguera a la xarxa de l’ocellet i ha posat en certes dificultats el community manager de Renfe.

 

Finalment, aquest dimecres Renfe ha fet públic que ha iniciat “els requeriments necessaris per què no puguin fer un mal ús de la marca”.

Foto portada: Sanz, esperant a ser atesa al punt de venda de RENFE.

Comments are closed.