Foto portada: acte d'Aigües Sabadell en el Dia Persones Consumidores. Font: Aigües Sabadell.

Els ciutadans posen un notable alt al servei d’Aigües Sabadell

Amb motiu del Dia de les Persones Consumidores, Aigües Sabadell ha presentat els resultats de l’enquesta de satisfacció anual. La puntuació obtinguda ha estat de 8,1, la més alta dels últims anys. El 2021 van aconseguir un resultat de 7,7 i al 2020 de 7,9. L’acte ha comptat amb la presència del director de l’Agència Catalana de Consum, Albert Milà; i la Tinenta d’Alcaldessa Montse González, entre d’altres.

El director de Clients i Participació, Josep Escartín, ha estat l’encarregat d’explicar els resultats. Així doncs, ha ressaltat que la continuïtat del servei i l’atenció als clients han estat els aspectes més ben valorats per la ciutadania. Tot i això, segons ha explicat, el gust de l’aigua i el seu preu són els punts que els sabadellencs consideren necessari millorar.

Oferir una atenció personalitzada

Segons han explicat els responsables, l’empresa ha volgut posar el focus en l’atenció personalitzada, multimèdia i continuada que ofereix als sabadellencs. Per aquest motiu ha mostrat les seves dades de l’any 2022, amb més de 5.000 gestions en línia, gairebé 5.200 atencions personals i unes 85.000 atencions telefòniques.

Cal destacar també que el cap de setmana del 25 i 26 de març, l’empresa Aigües Sabadell obrirà l’Aula de l’Aigua per oferir l’escape room educatiu, Missió Planeta. Es tracta d’una activitat gratuïta oberta a tota la ciutadania. Les places són limitades, així que cal fer una reserva prèvia al correu comunicacio@cassa.es.

Foto portada: acte d’Aigües Sabadell en el Dia Persones Consumidores. Font: Aigües Sabadell.

Comments are closed.