Els models i les models de l'andi a la sisena edicó del Tot Moda L'Antic Mercat

La 6a edició del Tot Moda d’Andi deixa tendència i sensibilització

L’antic Mercat de Sant Joan ha estat la passarel·la dels i les participants de la desfilada inclusiva de primavera i estiu del Tot Moda d’Andi. Aquest cap de setmana s’ha celebrat a la sisena edició d’aquest esdeveniment que pretén acostar el món de la moda a l’àmbit de la diversitat funcional. La inclusió i la normalització han permès fins aleshores ser a qui vulgui el que es proposi i així ho reflecteix el Tot Moda. Una vintena de joves i adults amb síndrome de Down i amb altres discapacitats intel·lectuals han participat en uns dies en que la tendència i l’estètica de la roba no entenen de prejudicis.

La determinació i l’orgull dels i de les models esprement l’atractiu de cadascun ha estat a l’altura de les marques de roba i calçat de primera qualitat cedides per a l’ocasió.

“Per ells és una festa, fins i tot el més tímid s’esforça a sortir. Ho senten com la seva oportunitat de lluir i n’estan molt contents”, ha assegurat la presidenta d’Andi, Dolors Pallars.

Entre les marques que han participat trobem Tentazioni, SusiSweet, Nicethings, Basi Group, Boboli, TuttoPicolo, Camper, Wonders, Calzados Eli, Unisa, Naturalista, Pikolinos, Kiabi, Sita Murt i Art Company. A més de cedir les seves millors peces han col·laborat en el tradicional outlet solidari en el qual els preus assequibles i el bon gust s’acompanyen del somriure del comprador i del venedor. Els beneficis trets d’aquest cap de setmana tampoc consoliden un rèdit empresarial. De fet, aniran destinats a fer realitat diferents projectes d’Andi, com ara els de vida independent i d’inserció laboral. La moda i la inclusió a Sabadell també col·laboren en favor de les vides normalitzades.

Pallars havia marcat una fita econòmica de 3000 € per tal de finançar els projectes que corren entre les mans de l’Andi. Finament, no s’ha arribat “però ens hem quedat molt a prop, en un dos mil i pico” ha assegurat la presidenta. Però recalca, que “l’objectiu principal és la sensibilització més que els diners”.

Foto portada: Els i les models de l’Andi a la 6a edició del Tot Moda. Autor: Andi / cedida.

Comments are closed.