Nou cotxe policia. Autor: David B.

Octogenari (begut) a la fuga

La Policia Municipal va localitzar i denunciar aquest diumenge un home de 80 anys que va marxar després de tenir un accident amb un ciclista a la carretera de Caldes. L’ancià va donar positiu en el control d’alcohol un cop va ser localitzat. Per sort, el ciclista només va ser ferit lleu.

Segons informa la Policia Municipal, tot plegat va succeir cap al migdia d’aquest diumenge quan un turisme va atropellar un ciclista a la carretera de Caldes. El conductor del turisme va marxar del lloc després d’atropellar per accident el ciclista. Gràcies a la col·laboració ciutadana, la policia el va localitzar i l’home, de 80 anys, va ser identificat. Va donar positiu en alcohol, doblant la taxa màxima permès i es va negar a seguir fent-se les proves arribats a aquest punt. Finalment, la Policia Municipal el va denunciar per diverses faltes: primer per un presumpte delicte contra la seguretat vial, després per negar-se a fer les proves d’alcoholèmia i finalment per conduir sota els efectes de l’alcohol.

Foto portada: punt de la carretera de Caldes on es va produir l'accident: Autor: Google Street View.
Foto portada: punt de la carretera de Caldes on es va produir l’accident: Autor: Google Street View.

El ciclista va ser trasllat en ambulància a l’hospital Parc Taulí per ser valorat tot i que les fonts policials apunten que el seu estat era lleu.

Foto portada: un vehicle de la Policia Municipal, en una imatge d’arxiu. Autor: David B.

Els comentaris estan tancats