La ‘nova normalitat’: una oportunitat per a la promoció turística vallesana

El Consell Comarcal ha posat en marxa aquest dissabte una campanya de promoció turística destacant la qualitat de la proximitat. Donada l’especial temporada turística, que es preveu menys intensa i més propera, l’ens comarcal ha detectat una oportunitat per potenciar els atractius del Vallès Occidental. 

S’espera, així ho diuen els experts, que els desplaçaments aquest estiu seran en vehicle propi, en grups petits i a prop de casa, amb menys estades llarga i més excursions (d’un dia o també d’un parell de dies). Destaca l’atractiu natural, posat en valor durant els mesos de confinament més que mai. En aquest context, el Consell Comarcal veu oportunitats a la comarca, tant per la seva ubicació com per la proximitat a Barcelona i també per l’alt volum de població de la comarca, proper al milió d’habitants.

D’aquest forma, la campanya vol incidir en descobrir racons i atractius de les poblacions vallesanes, amb imatges impactants, que s’associen més a d’altres destins però es poden tenir a prop de casa sense grans diferències.

Contrastos i proximitat

Per exemple s’associa Mercantic (Sant Cugat) amb el mític mercat londinenc de Camden, el modernisme de la Casa Alegre de Terrassa amb el barceloní Passeig de Gràcia, la restauració a la comarca amb els arrosos del Delta de l’Ebre o el monestir de Sant Cugat amb el de Poblet. La campanya s’allargarà fins a mitjans de setembre a través de Viuelvalles.cat.

Foto portada: captura de vídeo a Mercantic, que s’associa a Camden.

Comments are closed.