debat FGC

Els partits fan costat als veïns pel soterrament dels FGC

La ‘Plataforma Soterrament FGC Ara’, ha convocat aquest dimecres un debat amb representants polítics sobre el soterrament de les vies dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya al barri de Gràcia-Can Feu.

L’acte realitzat a la plaça Cambó i presentat per l’escriptor sabadellenc Antoni Dalmases ha comptat amb representants de CiU, Ciutadans, ERC, la Crida per Sabadell, Guanyem Sabadell-Sí se puede i Unitat pel Canvi a Sabadell. Segons han assegurat els organitzadors, el PSC ha declinat la participació a l’acte per “motius d’agenda”, i del Partit Popular, tot i que havia confirmat l’assistència, finalment no ha acudit cap representant.

Els representants dels diferents partits han tingut un torn de paraula de cinc minuts per exposar els seu punt de vista sobre el soterrament de les vies dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya al barri de Gràcia-Can Feu. Els partits representats al debat han coincidit en la necessitat de fer realitat de soterrament pels veïns del barri i que s’ha de buscar el finançament per poder realitzar les obres. Després del torn dels representants polítics, s’ha obert un animat torn de paraula, on s’ha criticat majoritàriament la tasca realitzada per la Generalitat de Catalunya en aquest tema que afecta al barri.

El debat s’ha tancat amb la signatura, per part dels partits, d’un document amb el compromís per tirar endavant el projecte de soterrament dels Ferrocarrils al seu pas pel barri de Gràcia-Can Feu.

Foto portada: Germán Palacín (CiU), Joan Garcia (Cs), Maties Serracant (Crida), Juli Fernàndez, (ERC), Miquel Soler (Guanyem) i Ramon Vidal (Unitat pel Canvi), amb el document signat durant l’acte. Autor: David B, 

3 Comentaris

  1. Recordeu, ciutadans de Gràcia i Can Feu, els dos partits que no us han fet ni punyetero cas: PSC i PP.

  2. Està bé saber que els partits que van venir ahir van donar suport al soterrament. Petits apunts:

    PSC: lamentable no asistir-hi. Aquest és el respecte que té Ayuso pels veïns i veïnes de Gràcia i Can Feu. Patètic. Juguen a no bellugar-se pq saben que com més obrin la boca més vots perdran. Tot un líder l’Ayuso.

    Crida: Reconec que no sóc imparcial, però dóna la sensació de que són els que millor ho tenen treballat de la feinada duta a terme per l’Entesa. Molt bé en Maties.

    Unitat x Canvi: molt fluix el seu representant. Molt!

  3. Mi opinión es que el PSC y el PP han quedado en el lugar que les corresponde, fuera de la ciudadanía. Yo creo que el mejor papel lo realizó guayem sabadell