iSabadell.cat
Les 11 propostes del ’30 Nits’ per aquesta setmana

Després d’una darrera setmana plena de continguts musicals, el 30 Nits presenta variades propostes de cinema, circ, dansa i música de cara als propers dies.

1. Dilluns 7 de juliol, el Festival 30 Nits proposa una sessió gratuïta de cinema a la fresca, amb la projecció del film Les femmes du 6ème étage (Les noies de la sisena planta) de Philippe le Guay, en versió original subtitulada a les 22 hores a l’Alliance Française.

2. El mateix dilluns a les 8 del vespre, la Plaça Doctor Robert s’omplirà de dansa amb l’espectacle gratuït Dance as air, de la companyia de dansa Encarni Sánchez.

3. Dimarts 8 de juliol, l’Amfiteatre de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859, acollirà l’espectacle familiar de Marionetes Nòmades, El tresor del pirata. Es realitzarà a les 18:30 i és gratuït.

4. El dijous 10 de juliol, s’iniciaran els Capvespres de dramatúrgia al Museu del Gas, de la mà de la companyia teatral AlGalliner. Es realitzarà tots els dijous de juliol i agost al mirador del Museu del Gas a un preu de dos euros.

5. A la Capella es realitzarà una sessió de cinema a la fresca amb la projecció de Una cuestión de tiempo, guardonada amb el premi del públic al Festival de San Sebastián de l’any 2013. Es realitzarà a les 21:30 i l’entrada és gratuïta.

6. El mateix dijous a les 22 hores, El grup Thalassa, presentarà el seu nou treball Ibèria a l’Amfiteatre de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859 a un preu de 15 euros.

7. Divendres 11 de juliol a les 23 hores a l’EstruchBar, els sabadellencs Uri González i RasSody oferiran un concert de música ‘reggae’ on el respecte, la consciència, la lluita i l’amor convergeixen amb els ritmes jamaicans.

8. A l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859, es projectarà la pel·lícula d’esports de muntanya titulada Valhalla. Serà a les 22 hores amb entrada gratuïta.

9. Dissabte 12 de juliol, la Jove Orquestra Simfònica del Vallès oferirà un concert amb la Serenata per a cordes en Mi menor del compositor britànic Edward Elgar i el poema simfònic Pini di Roma de l’Italià Ottorino Respighi. A les 19 hores al Teatre Municipal de la Faràndula, al preu de tres euros l’entrada.

10. Diumenge 13 de juliol, a les 19:30 hores a la plaça de l’Argub es realitzarà l’activitat Circ en família, on petits i grans podran experimentar les diverses tècniques de circ, com ara l’acrobàcia, els malabars, l’equilibri o el trapezi entre d’altres.

11. A la mateixa hora, però a La Capella, actuarà el grup de rumba catalana que combina ritmes tropicals; Latino y los Llobregantes.

Foto portada: Concert del 30 Nits de la Banda de Música de Sabadell, aquest dissabte. Autor: David B.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa