iSabadell.cat
El clàssic de Nadal, els ‘Pastorets’, arriben al Teatre Sant Vicenç

Aquest cap de setmana el Teatre Sant Vicenç ha estrenat Els Pastorets, de Josep Maria Folch i Torres. Enguany el teatre creualtrenc recupera tots els personatges, a diferència de la temporada passada que van haver d’adaptar-se a les restriccions Covid, amb només 20 actors a escena.

Tot i l’alegria de l’entitat de poder retornar tots els personatges a l’escenari, l’elenc ha hagut de representar els seus respectius personatges amb mascareta com a mesures de prevenció per la pandèmia. Enguany, el muntatge tradicional de Nadal compta amb la direcció general de Carles Campoy i Júlia Vilalta.

El muntatge de Nadal incorpora dues noves parelles protagonistes (ja que hi ha dos grups d’actors) interpretats per Oriol Sabaté i Álvaro Martínez com a Lluquet i Miquel Ribes i Arnau Rodriguez donant vida a Rovelló. En els papers de Llucifer i Satanàs hi trobem a Marc Mendoza i David Mercado i Jaume Pont i Oriol Rifer, respectivament. Entre les novetats d’aquesta edició hi trobem un nou vestuari pels àngels i alguns canvis en el maquillatge de diversos actors.

Representacions

El Teatre Sant Vicenç ha estrenat aquest cap de setmana Els Pastorets, i es representarà els propers 26 de desembre i 1, 2, 6, 8, 9, 15 i 16 de gener a les 17:30 hores.

Visita del Gegant Pessebrista

El proper diumenge, dia de Sant Esteve, a les 17 hores, el Gegant Pessebrista visitarà el pessebre del Centre Sant Vicenç i veurà la funció de Els Pastorets, també farà una actuació prèvia a la porta del teatre.

Foto portada: Els Pastorets del Teatre Sant Vicenç. Autor: David B.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa