El duo londinenc de punk-rap Bob Vylan, en l’únic concert confirmat a Espanya, i les gallegues Fillas de Cassandra són les últimes confirmacions del cartell de la divuitena edició del festival musical Embassa’t de Sabadell. D’aquesta manera, el programa del certamen, que tindrà lloc del 14 al 17 de maig al Parc Catalunya, ha quedat completat.

El Petit de Cal Eril, Mishima i el retorn d’Anímic & Amics protagonitzaran la jornada inaugural. Al costat d’aquests noms també actuaran prop d’una vintena d’artistes més, com ara Shego, Gregotechno, Teo Lucadamo, Nusa3000, El Virtual, Svsto, Dame Area, Lux Lisbo o Phran. A més, actuaran el duo austríac Cari Cari o Dalila, alter ego de la DJ andalusa María José Márquez. Prèviament, els organitzadors ja havien confirmat les actuacions de la girl band Al·lèrgiques al Pol·len, que oferirà el concert de presentació el 9 de maig a la Sala Estruch de Sabadell.

A més, els escenaris del Parc Catalunya acolliran artistes com la cantaora Ángeles Toledano; la DJ i productora Cora Novoa; Alosa; el productor uruguaià Lechuga Zafiro; la mad miran b2b oma totemi i la formació osonenca Dan Peralbo i el Comboi.

La jornada de cloenda del diumenge 17 de maig, una festa de tancament pensada per a tots els públics, estarà encapçalada per La Ludwig Band, que presentarà gairebé en exclusiva el seu nou disc Pel barri es comenta, i per Greta.

Comparteix

Icona de pantalla completa