Sergio Dalma, al Festival Observa 2024. Autor: D.Jiménez.

L’Observa abaixa la persiana amb 20.000 assistents

El Festival Observa abaixa la persiana de la seva tercera edició amb uns 20.000 visitants, segons ha palesat el director del festival, José Luis Castet. És l’edició amb major assistència de les que s’han fet fins ara.

“Ara sí que podem dir que hem consolidat la cita”, ha assegurat Castet en una entrevista a Ràdio Sabadell. A falta d’un càlcul més específic, Castet creu que “aproximadament hem estat al voltants dels 20.000 visitants en aquesta tercera edició de l’Observa, el rècord fins ara”, ha celebrat. L’any passat l’Observa va tenir uns 15.000 espectadors.

Foto portada: un moment del Macroaplec dance remember. Autor: David Jiménez.
El Macroaplec ha estat un dels esdeveniments amb més públic. Autor: David Jiménez.

Segons ha relatat Castet, les tres actuacions que més públic han atret ha estat el concert del passat dissabte a la nit de Sergio Dalma, cap de cartell d’aquesta edició, el Macroaplec Dance Remember, amb més de 12 hores de música dance a l’amfiteatre, i el concert dels Stay Homas, que es va haver de suspendre a mitges pel fort aiguat. “Va ser un gerro d’aigua freda perquè mai agrada suspendre un concert però calia ser responsable per seguretat”, ha reconegut Castet.

Foto portada: els Stay Homas, aquest dissabte a la nit. Foto. cedida.
Els Stay Homas, durant el seu concert, aturat per la pluja. Foto. cedida.

Pel que fa a la resta d’actuacions, a destacar el públic familiar al concert del Pot Petit, dins l’Observa però des del festival Petit Embassa’t, i també les maratons de música. “Els actes de dia han funcionat molt bé i en som partidaris”, diu Castet. En aquest grup es pot incloure el Technoflamenco, el Diferent Electronik Fest o també Evidenza, l’UrbanFest o la Festa Flaixbac. El festival ha comptat també amb les actuacions dels sabadellencs 31 FAM, Albert Pla o Charlie Pee en un nou cicle de comèdia que s’ha impulsat en aquesta edició.

Foto portada: públic esperant l’inici del concert de Sergio Dalma, el passat dissabte. Autor: David Jiménez.