Aquest dimecres l’Acadèmia de Belles Arts de Sabadell ha presentat l’exposició extraordinària de la II Biennal d’Art Jove on es poden veure 36 obres de diferents artistes i tècniques.
Després d’una exitosa primera edició a l’any 2013, l’Acadèmia de Belles Arts ha presentat la segona edició, que ha comptat amb una alta participació i qualitat dels treballs presentats. La Biennal pretén promoure i difondre el treball artístic del sector jove de la població que intenta obrir-se camí en el món de l’art, oferint aquesta oportunitat a tots els artistes nascuts entre els anys 1978 i 1989, residents a Catalunya.
Entre les 36 obres exposades en les tres sales de l’Acadèmia, podrem trobar-hi obres de tècniques diverses, com són la fotografia, la pintura, la instal·lació, l’escultura o la il·lustració.

El guanyador d’aquesta segona Biennal ha estat amb l’obra Diane (6) el barceloní Aurelio Sanpedro, de 32 anys, que ha tingut com a professors els sabadellencs Antoni Marqués, Isidre Manils i Josep Madaula, assegura que amb aquesta obra “ha volgut reflectir l’absència”.
Arrel d’una pèrdua que vaig patir fa cinc anys, vaig tenir la necessitat de parlar de l’absència i de la mort. Vaig trobar un llibre de Diane Arbus, una fotògrafa dels anys 60 i vaig descobrir que els seus fons em transmetien alguna cosa. Vaig decidir agafar les imatges de l’autora i eliminar els personatges que sortien deixant només els espais buits” ha manifestat Sanpedro.
L’exposició es podrà visitar fins el 3 d’octubre de 2015, de dimarts a dissabte de 17:30 a 20:30 hores.
