0-3 i festa arlequinada. El CE Sabadell ha materialitzat una exhibició per tombar l’Alcorcón a domicili després d’un implacable triomf per seguir en la lluita per la lliga. Un doblet màgic de López-Pinto i Coscia han posat la cirereta a una tarda d’escàndol. Sent superiors en totes les línies, el Sabadell continua invicte i suma una nova porteria a 0.
Els arlequinats visitaven un dels estadis històrics i un Alcorcón que ocupa posicions de play-off. Els primers compassos han estat definits per una clara igualtat, amb un Sabadell pressionant xocs, amb les ocasions caient a comptagotes. A mesura que passaven els minuts, l’Alcorcón s’aproximava un parell de cops amb pilotades a l’esquena però sense excessiu perill. La primera temptativa local venia cortesia de Samu Rodríguez, que enviava un xut al pal dret de Fuoli.

Fregant el minut 25 i amb un Sabadell que encara no havia rondat àrea local, López-Pinto realitzava un canvi d’orientació i es treia un canó inapel·lable des de 30 metres per trencar les teranyines de la porteria d’Ayesa per tota l’escaire. Genialitat del barceloní per obrir la llauna a Santo Domingo i avançar-se en la primera part. No obstant el gol, les ocasions seguien sent escasses i màxima igualtat en el joc, fidel reflex és el 50 per cent de possessió per cada equip, evidenciant un partit molt parell. A la mitja hora, García s’ha retirat lesionat.
A la represa, inici immillorable pels pupils de Ferran Costa, que no tardarien en donar la segona sorpresa de la nit. Urri, flotat a banda dreta, realitzava una centrada bombejada, que no trobava el cap d’Escudero però queia a les botes de López-Pinto, vestit avui de protagonista i amb una qualitat sublim, posava un caramel a l’escaire de la porteria fent embogir la banqueta arlequinada amb el 0-2. Quan altres dies al Sabadell no li han entrat les pilotes tot i tenir-ne opcions, avui sí entraven.

El festival de gols no s’acabaria aquí. Pocs minuts després, en un mal rebuig des de la defensa, la pescava Coscia i en velocitat es plantava davant Ayesa, definint amb classe per anotar-se el 0-3 i quasi sentenciar l’encontre en menys d’una hora de partit. Així doncs, el Sabadell posava terra de per mig i respirava amb tranquil·litat. A la següent, l’Alcorcón fregava el gol amb una rematada d’Esteban Aparicio però es topava amb el pal i marxava, però força estabornit sobre el camp. Joel Priego s’apuntava a la festa amb un xut creuat que sortia fregant el pal.
Ja sigui a escala ofensiva o defensiva, molta serietat en ambdues línies, amb un Fuoli que ha hagut d’intervenir poc durant la segona part, sent pràcticament un espectador més del festival de gols. Enfilant el minut 72, primera revisió del FVS a petició de l’Alcorcón per un possible penal comès per Bonaldo. El col·legiat, qui no veia res punible, mantenia el seu veredicte i cap canvi.

Arribant al tram final de partit, el Sabadell, ben sòlid i plantat en camp propi, impedia tota acció perillosa dels alcorconers, sabent que s’esgotava el temps per tractar de retallar distàncies i posar picant en els darrers compassos. Si en un aspecte els arlequinats eren notablement forts era en la defensa, encara no han rebut cap gol a casa i sent el conjunt menys golejat de la categoria, amb només 3 gols. Amb els canvis de Costa, donant entrada homes de refresc com Ton Ripoll, s’ha berenat el carril dret, no donant cap opció d’ocasió per aquella banda.
Domini, control i tranquil·litat per part dels arlequinats per deixar morir el partit. Sense ensurts ni darrers compassos d’infart, el Sabadell segella una victòria espectacular, sent superior en totes les facetes del joc a l’Alcorcón, que només ha fet que perseguir fantasmes i topar-se amb un mur defensiu implacable, així doncs impedint aturar la ratxa invicte dels arlequinats.
Els pupils de Ferran Costa assalten el liderat, de nou
Si bé és cert que amb un partit de més, el Sabadell segueix a la part alta de la taula classificatòria i encadena 14 punts en vuit jornades. Per altra banda, continua sent l’equip menys golejat amb només tres gols en contra. Després d’aquest triomf que dona vida, el proper compromís arlequinat serà a casa contra el Nàstic, el dissabte a les 18:30 hores.
FITXA TÈCNICA:
AD Alcorcón: Ayesa a la porteria; Pérez, Pola, Rojas, Rodríguez, Domingo; Rai, Navarro, Blanco; Kopotun, Carmona
CE Sabadell: Fuoli a la porteria; García (Segura, minut 31), Bonaldo, Kaiser, Astals (Ripoll, minut 46); Liameed (Cortés, minut 63), Urri, Priego; López-Pinto (Martínez, minut 85), Coscia, Escudero (Miguelete, minut 85)
Foto de portada: López-Pinto, celebrant el gol. @CESabadell, via X
