iSabadell.cat
Capità Bonaldo: “Farem el nostre partit per competir al màxim”

En la setmana de l’inici de la temporada, un dels capitans, Arthur Bonaldo, ha passat per roda de premsa per compartir sensacions de l’equip ara que la primera prova de foc real serà en uns dies. El ja central ha destacat que està molt còmode amb el rol i posició que li ha atorgat el míster.

A penes 72 hores queden per l’estrena lliguera del CE Sabadell a Primera Federació, on s’enfrontaran a un dels descendits de la Lliga Hypermotion i favorits a ascendir, l’Eldense. El partit, que tindrà lloc el dissabte a les 19:15, estarà ple d’alicients, certeses i incògnites. El brasiler ha passat per micròfons per traslladar les sensacions personals abans del xoc:

“Jugar la pretemporada fa que puguis identificar errades i poder-les corregir, m’ha anat molt bé”. També ha fet especial menció al seu nou rol com a central, on hi va jugar el tram final de la temporada passada: “em sento molt còmode de central. Així puc veure el joc de cara”.

D’altra banda, Bonaldo ha fet balanç de la pretemporada, on el conjunt arlequinat ha guanyat quatre de vuit partits, sent invicte, però amb un ull posat al primer rival: “no val per res. L’Eldense, que acaba de baixar, té unes expectatives molt altes”. Finalitzava subratllant que es aniran a per el partit “amb respecte i humiltat”.

Foto de portada: Bonaldo, després d’un gol aquesta pretemporada. Autor: Críspulo Díaz

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa