Viale 2028. Només faltava la confirmació oficial. El CE Sabadell ha anunciat aquesta tarda la renovació del seu director esportiu, Lucas Viale, per a les properes dues temporades. L’artífex de confeccionar les plantilles dels darrers dos ascensos amplia la seva vinculació amb l’entitat arlequinada com a mínim fins el 2028.
Aquest proper estiu tindrà la feina de preparar i ultimar la plantilla de la propera temporada a Segona Divisió. Viale va arribar al club després de consumar el descens a Segona Federació i a partir d’aquí, dos ascensos de forma consecutiva. En la difícil tasca de fitxar entrenador, va apostar per David Català, però al mes de gener va ser destituït i va signar a David Movilla, conegut per la seva llista d’ascensos en el passat. Finalment, es va aconseguir tot i que el tècnic de Barakaldo no va continuar per discrepàncies amb el propi Viale.
L’aposta per Ferran Costa
En aquesta segona campanya, va decidir comptar amb Ferran Costa com a entrenador, a qui ja coneixia del Badalona Futur i era una persona de la seva confiança. La història ja sabem com va acabar: el gran ascens el passat divendres: “la feina és innegociable. Si caiem, ens aixequem”, confessava al balcó de l’Ajuntament a tota l’afició en la celebració.
I ara, Costa
Paral·lelament a la renovació de Viale, el club ja treballa en l’extensió del contracte de Ferran Costa per dues temporades més, fins el 2029.
