2-2. El CE Sabadell suma un nou empat a casa, ara contra la Juventud Torremolinos. Un partit marcat per la polèmica arbitral i un joc brut per la banda visitant. Els arlequinats no han aprofitat la derrota de l’Atlético Madrileño per obrir la ferida a sis punts. El gols de killer d’Escudero i de Fornés han posat la cirereta a un xoc ple d’ocasions. El Sabadell segueix líder.
Els de Ferran Costa li han agafat gust als gols matiners, i avui no era cap excepció. Un Escudero, qui retornava l’onze inicial, caçava a mode de killer un mal refús de Fran Martínez a remat de Bonaldo per marcar el gol i fent embogir la Nova Creu Alta. Detall bonic el de Simancas, agafant la samarreta de José Ortega per dedicar-li la diana, ja que es troba en baixa indefinida. Calents primers 45 minuts i força tensió entre banquetes.

La resposta andalusa ha sigut bona, encadenant una bateria de dues ocasions molt clares, una marxava als núvols i Fuoli havia de volar instants després per evitar l’empat. Una de les versions més grises a nivell de futbol control, el Sabadell no controlava gaire el xoc i es tornava en un anada i tornada que no agradava gens la banqueta arlequinada. La Juventud Torremolinos, signant una gran primera part i aprofitant el ritme de joc, marcava l’empat al minut 43 amb un bon xut creuat de Pito Camacho, fora dels dominis de Fuoli. Però començava una de les eternes pel·lícules de la majoria de jornades. Abans del descans però, el Sabadell mostrava les seves urpes de nou amb un gran Xavi Moreno percutint per banda, posant en greus problemes.

L’espectacle del FVS tornava a mostrar el perquè cal donar-li una repassada. En el control inicial abans del gol, un rebot es topa amb el braç d’un dels visitants. El quart àrbitre, després d’una llarga revisió i sense fer l’àrbitre principal revisar l’acció, ratificava el gol. Descontrol. Al cap d’uns minuts, ja arribant el +15 d’afegit, el Torremolinos esgotava un challenge per possible penal, però els jugadors han marxat als vestidors sense haver res punible. Per la seva banda, guerra paral·lela entre el tècnic Antonio Calderón i l’afició arlequinada. Calderón, encès, celebrava amb crits l’empat dirigint-se la grada de forma desagradable, aixecant les esbroncades. La tensió, que tocava el punt àlgid, resultava en la seva amonestació.
Fornés avança el Sabadell
A la represa, la tensió ha seguit en augment, tot plegat però, l’inici elèctric del Sabadell tenia recompensa. Després d’encadenar una sèrie d’ocasions clares, una jugada d’estratègia rocambolesca a l’àrea del Torremolinos la pispava Fornés per marcar el 2-1, amb uns ensordidors esclats d’alegria dels més de 5.000 arlequinats.

Si parlàvem d’espectacle del FVS, què dir del col·legiat? Volent ser el clar actor del partit, la seva actuació desencadenava el 2-2. Una entrada criminal sobre Urri, que bé podria ser expulsió, donava una llei d’avantatge inútil. Resultava en una errada majúscula per fer una passada enrere, que Pito Camacho caçava per marcar l’empat. La banqueta arlequinada ha esclatat contra l’àrbitre, qui lluny de calmar les aigües, ha començat a treure targetes grogues a doll, amonestant incrèdulament Urri i Ferran Costa.
Enfilant el tram final, esgotant les permutes per la banda arlequinada, els arlequinats tiraven de fe però l’antifutbol del Torremolinos els condemnaven. En un temps de descompte suculent, gran cop de cap de Godoy i una mà salvadora de Martínez evitava el 3-2. Sense ritme el descompte, molt aturat per les faltes, interrupcions i pèrdues de temps visitants. Amb l’ajuda del col·legiat, qui ho ha permès, han desplaçat del partit a un Sabadell desquiciat fins el final. Revisió final de FVS per possible penal a favor dels arlequinats, però a crits irònics de “pítalo, pítalo“, l’àrbitre es quedava igual. El Sabadell segueix líder.
FITXA TÈCNICA
CE Sabadell: Fuoli a la porteria; Fornés, Bonaldo, Ripoll, Priego; Urri, Liameed, López-Pinto, Moreno; Coscia, Escudero
Juventud Torremolinos: Martínez a la porteria; García, Mérida, Fernández, Roldán, Delmonte; Climent, Moreno, Gori; Camacho, Pito Camacho
