iSabadell.cat
Empat i bones sensacions del CE Sabadell contra el Girona (2-2)

Partit notable i continua la posada a punt del CE Sabadell, que encara la recta final de la pretemporada amb un empat i bones sensacions contra el Girona (2-2). El conjunt arlequinat ha reaccionat a les dues dianes rivals i Escudero, l’home de moda aquesta pretemporada, ha empatat el xoc a les acaballes del partit.

Bon test dels pupils de Ferran Costa contra un altre rival que es trobarà a Segona i que feia dos anys, estava tres divisions per sobre. El Girona, tot i el descens, ha mantingut figures de renom a Primera com Gazzaniga, Stuani o Vanat, incorporant altres jugadors com Izan González o Minsu. Pel que fa el partit, l’equip de Quique Álvarez ha capitalitzat la possessió sense gaire incisió en atac. Jastin García ha sigut un dels protagonistes del primer temps, aclaparant les conduccions ofensives gironines. Després d’un rebot fruit d’una disputa de pulota entre Óscar Sanz i Vanat, l’esfèric queia al propi Jastin que rematava per sota de les cames de Diego Fuoli per marcar el primer.

Onze inicial. CES
Onze inicial. CES

El Centre d’Esports, fidel a les seves idees, es començava a trobar còmode al camp i ha recuperat l’alè del domini gironí i marcava l’empat set minuts després, però la diana era anul·lada per fora de joc. Després de la pausa d’hidratació, els arlequinats s’apropaven a l’àrea rival i en una d’aquelles oportunitats, tornaven a posar la igualada al partit, però de forma inexplicable, el col·legiat anul·lava el gol de Joel Priego per un possible fora de joc posicional de Rahmani. A la següent acció, Pere Pons ha provat sort però el xut ha marxat desviat.

A la represa, el premi finalment cauria, i ben aviat. No havien passat ni dos minuts i en acció d’estratègia, Genar Fornés pescava un refús d’un córner per marcar en segona instància sobre Gazzaniga. Deu minuts després, el conjunt de Quique Álvarez aprofitava la pena màxima per, cortesia de Vanat, tornar a marcar distàncies des dels onze metres. Després dels canvis de Ferran Costa, entrava un Rodrigo Escudero, al comandament de les operacions ofensives del Sabadell. Fregant el gol en dues ocasions, bona versió del puntal arlequinat, que està en la rampa de sortida.

Arribant al tram final de partit, el Girona es quedava amb deu futbolistes per la segona groga a David López, qui agafant la pilota i enviant-la als núvols, rebia la segona amonestació i als vestuaris. Aquí els arlequinats, sentats en camp rival, rondaven l’àrea, posant a prova Gazzaniga, evitant l’empat de Xavi Moreno. Al temps de descompte, el premi d’Escudero per fi arribava. Minut 92 i el de Simancas rematava una centrada mil·limètrica de Xavi Moreno per a plaer anotar el 2-2 final. En línies generals, bones sensacions del nou Sabadell, que posarà punt i final a la pretemporada contra l’Olot.

Comparteix

Icona de pantalla completa