Curiosa iniciativa del CE Sabadell, qui en vistes a la semifinal de Copa Catalunya a la Nova Creu Alta, ha encetat una campanya dirigida a tots els abonats per a que no pagin l’entrada al partit: vestir amb simbologia arlequinada. Si no la portes, el preu fixat pel club és de 5 euros.
El conjunt de Ferran Costa es troba a un assalt de poder disputar una final, encara que d’una competició menor com la Copa Catalunya. Per engrescar els arlequinats a assistir al camp, ha imposat el requisit de vestir la samarreta del club per evitar pagar l’entrada general per a socis. Segons afirma el club, des de samarretes, dessuadores fins a bufandes arlequinades, seran vàlides als controls d’accessos i serviran per entrar-hi a la graderia.
Amb l’objectiu d’incentivar i encigalar la parròquia arlequinada, que es troba just un pas de plantar-se a la final de la competició, que disputaria contra l’Andorra o el Barça Atlètic. Per al públic general, les entrades tindràn un cost de 5 euros ambdós gols, 10 a laterial i 20 a tribuna. L’última vegada que el Centre d’Esports va participar en una final va ser fa tot just una dècada, quan va alçar-se amb el trofeu guanyant al Barcelona B per 2-0.
Entrades esgotades a Ibiza
D’altra banda, tal i com ha informat el club, les 146 localitats a disposició pel partit contra l’Ibiza a Can Misses ja s’han esgotat en menys de 48 hores. Amb el moment que porta l’equip, l’afició es desplaça cada cap de setmana per donar suport. No obstant això, aquells que s’hagin quedat sense, es poden encara adquirir a les taquilles el mateix dia de partit a la graderia més propera al gol nord, on es situaran els quasi 150 arlequinats. El partit serà diumenge a les 16h.
