-
Eguaras, centrecampista amb 22 anys, arriba del filial de l’Athletic de Bilbao.
-
Miguel Angel Riau es presenta aquest dijous al migdia. Pablo Ruiz deixa el club.
Aquest dimecres el CE. Sabadell ha presentat el seu segon fitxatge per aquesta temporada. Iñigo Eguarás, procedent del filial del Athletic Club de Bilbao arriba a la ciutat de Sabadell per dues temporades amb ganes de crèixer en aquest nou repte.
La nova incorporació del Sabadell per començar aquesta temporada plena d’il·lusions però amb els peus a terra és Íñigo Eguaras que prové del filial del conjunt del San Mamés, l’Athletic Club de Bilbao. Nascut a Navarra fa 22 anys al poble de Antsonai. La seva trajectòria esporiva s’ha centrat al club basc, i també ha jugat al Basconia de tercera divisió.
Arriba a Sabadell amb moltes ganes i sense por. Ha parlat del projecte que té en mans la direcció esportiva del C.E. Sabadell, i s’ha mostrat molt conforme amb ell: “el projecte del Sabadell em sembla genial, estic molt content i amb moltes ganes”, ha declarat la segona incorporació arlequinada.

Espera poder adaptar-se el més ràpid possible en una categoria com diu “molt difícil” i mostrar el seu joc. El director esportiu, José Antonio Gordillo, ha declarat que porta dues temporades seguint al jove jugador i que creu que donarà al Sabadell el que necessita al mig del camp, una de les poscions on ara mateix el Sabadell va coix.
Altes i baixes
El club ha informat que aquest dijous a les 12:30 es farà una presentació més a l’estadi de la Nova Creu Alta. Miguel Àngel Riau és la tercera indorporació per la temporada 14/15. Prové del Cartagena.

D’altra banda també s’ha confirmat la renovació de Raúl Tamudo per una temporada més a l’entitat arlequinada. I dimecres s’ha fet saber una baixa més, la de Pablo Ruiz. El defensa sevillà va lesionar-se a finals de temporada quan ja arrosegava una lesió de llarga durada.
