Dues llegendes, una de la Fórmula 1, un altre del món de la música, amb la samarreta del Centre d’Esports Sabadell. És l’anècdota protagonitzada per la productora audiovisual Ipanema, liderada pel càmera Jordi Palazón ‘Palas’ i el fotògraf Edu Alsina. Es va produir a finals de juny quan l’empresa Momentum XP va contractar els serveis d’Ipanema per al Grand Tour to the Pyrenees, que recorria en cotxes de luxe el sud de França.
La gran atracció d’aquesta edició era l’expilot de Fórmula 1 Damon Hill -campió mundial l’any 1996- i el seu fill Josh Hill. Es tracta d’un ral·li amb vehicles de luxe, que va començar a Carcassona i va acabar a Donosti. Es va celebrar entre el 22 i el 27 de juny passat. A més, hi va assistir el bateria de Queen, Roger Taylor.
Palazón i el seu company Edu Alsina van ser contractats per gravar imatges del ral·li. La productora ha tingut relació professional amb el Sabadell des de fa anys, malgrat que no en l’actualitat, i són seguidors arlequinats. Van contactar amb el departament de màrqueting del Centre d’Esports, que els va preparar dues samarretes personalitzades per entregar-les al bateria de Queen i el campió de la F1. Així ho van fer la nit de Sant Joan. La foto queda per al record.
Taylor i Hill ara ja coneixen una mica més el Sabadell, i els seus coneguts quadres. L’anècdota va tenir lloc a finals de juny, en ple playoff d’ascens a Segona, però ha transcendit ara, quan Palazón l’ha divulgat.
