Vladys continua de dolç. El davanter ucraïnès només ha necessitat vint minuts per tornar a veure porteria i desequilibrar un duel contra la UD Ibiza que amb el pas dels minuts semblava condemnat a l’empat (2-1). En una jornada marcada per la presentació davant l’afició, els homes de Miki Lladó recuperen les bones sensacions després de caure eliminats a la Copa Catalunya.
El Sabadell ha començat ben plantat al terreny de joc, controlant els primers minuts de partit. Lladó ha sorprès tothom provant Baena com a central, en una línia de cinc defenses. Els arlequinats han avisat ben d’hora amb un xut sec de Cristian Herrera des de fora de l’àrea al minut 3 que ha obligat Sequeira a estirar-se. L’embranzida inicial, però, s’ha vist interrompuda pel matiner gol visitant. Roberto Olabe ha rematat tot sol una pilota que havia desviat Ortolá. 0-1 al minut 12 per una acció tova en defensa.
Després d’uns minuts de domini balear, el Sabadell s’ha retrobat amb la pilota amb dues bones arribades: una centrada enverinada de David Astals al minut 21, molt actiu tot el partit, ha acabat amb un refús d’Escassi estavellant-se al travesser de la seva porteria. També ho ha provat sense fortuna Marcos Baselga amb un tir que ha desviat la defensa eivissenca.
Precisament el davanter cedit pel Real Zaragoza ha estat l’encarregat d’igualar el partit al minut 34. Una assistència de Gualda ha deixat sol Baselga, que ha definit amb qualitat en el mà a mà contra el porter. Bona estrena a casa de l’ex del Calahorra. Abans del descans, la UD Ibiza ha tingut algunes aproximacions gràcies a la velocitat de Suleiman, però sense excessiu perill.
Ja a la segona part, el carrusel de canvis habituals en els partits de pretemporada ha fet baixar el ritme. L’extrem Javi Gómez ha protagonitzat una bona ocasió amb un tir llunyà al minut 53. Poc a poc els jugadors ofensius han començat a associar-se, i l’últim quart d’hora el Sabadell ha gaudit de bones jugades. El públic ha tingut l’oportunitat de veure les cares noves, especialment dels joves, amb bons detalls de Ballero i d’un Vladys que continua en estat de gràcia.
El punta ucraïnès, ja amb fitxa del primer equip, ha tornat a mullar aquest dijous a l’estadi quan semblava que el partit moria. Ha desfet la igualtat amb una diana al minut 86 que ha aixecat els 1659 aficionats que avui hi havia a la graderia. El gol ha posat el 2-1 definitiu al marcador.
Presentació
Abans del partit, s’ha dut a terme la presentació de la plantilla davant l’afició. Adrián Ortolá, primer capità, ha estat un dels encarregats de dirigir unes paraules a la graderia. “Estic molt content d’estar aquí, aquesta plantilla es deixarà la pell per estar el més adalt possible”, ha declarat. Instants després, el tècnic Miki Lladó també ha dit la seva. “Ho donarem tot des del primer minut del primer partit”.
El matx ha comptat amb la presència de l’alcalde accidental d’aquesta setmana, Adrián Hernández, i de la nova regidora d’esports Montse González. També hi han estat membres de la directiva del club com Axel Torres, Bruno Batlle o Ana Navés. El president Pau Morilla-Giner també ha vist una part del partit a la llotja.
FITXA TÈCNICA:
CE Sabadell: Ortolá; Carrión (Sander 68′), Callejón (Monroy 45′), Amelibia (Farrés 58′), Astals; Baena (Resta 45′), Beitia (Nando 45′), Gualda; Herrera (Vladys 68′), Baselga (Domènech 58′), Manel (Gómez 45′)
UD Ibiza: Sequeira; Olaortua, Jiménez, Medina (Argüelles 82′), Escassi; Olabe, Eugeni (Bobadilla 66′), Suleiman (Alain 62′), Gallar, Arroyo (Rial 82′); Obolskii
Arbitre: López Jiménez. TG: Alain (80′)
Gols: 0-1 min.12: Olabe; 1-1 min.34 Baselga; 2-1 min.86 Vladys
Foto de portada: Vladys abraçant Monroy després del gol. Autora: Sendy Dihör.
Pingback: El Sabadell empata contra el Sant Andreu per tancar la pretemporada - El diari digital de Sabadell - iSabadell