Les instal·lacions del Club Tennis Sabadell es preparen per acollir l’Open Lexus Sabadell, que enguany compleix la segona edició. Una trentena de nacionalitats i una nòmina d’esportistes d’alt nivell, es citaran des del dilluns 17 fins el diumenge 23 de març en aquest torneig internacional, que augmenta la dotació econòmica de premis, de 15 mil fins als 30 mil, doblant la xifra del passat any.
D’entre la llista destacada de jugadors que hi participaran, hi haurà tres jugadores dins el Top 200 de la classificació WTA: Selena Janicijevic (número 173), Astra Sharma (número 191) i Susan Bandecchi (número 192). De les jugadores locals, hi formaran part la Ivet Sala i Anna Orlando, tennistes destacades del club. una de les novetats d’aquesta cita és l’augment de la bossa de premis, que es duplica i passa dels 15 mil als 30 mil.
El torneig internacional tindrà lloc la propera setmana, del 17 al 23 de març, en jornada completa, amb partits tant al matí com a la tarda. Al passar les fases prèvies, les semifinals es celebraran el dissabte 22 i ja la final tindrà lloc l’endemà a les 11 del matí. L’acte de presentació del torneig ha comptat amb la presència del president de la Federació Catalana de Tennis, Jordi Tamayo, el president del CTS, August Serra, la regidora d’Esports, Montse González i la regidora de Turisme, Katia Botta.
Foto de portada: Presentació Open Lexus Sabadell, ahir dimecres. @FCatTennis, via X