A la tercera va la vençuda. L’OAR Gràcia femení ha finalment aconseguit el tant somiat ascens a Divisió d’Honor Or. Les de Carol Carmona havien de guanyar a l’amfitrió Schär Colores Zaragoza en la darrera jornada per assegurar-se l’ascens, i finalment ho han aconseguit (30-32). Finalitza l’etapa gloriosa de Carmona al front de l’equip.
Les gracienques tenien un últim obstacle, superar l’amfitrió en la recerca d’un desenllaç diferent als dos darrers anys, quan es van quedar a les portes. Ja en el partit, les noies han mantingut en tot moment una avantatge que han sabut mantenir, donant-lis una certa tranquil·litat. Tot i jugar a casa de les aragoneses i amb una alta tensió, l’OAR ha resistit per forjar un històric ascens, culminant el fi de cicle de Carmona per la porta gran, quan va anunciar la seva sortida just al classificar-se per les fases d’ascens.
D’altra banda, el premi gros de l’ascens també ha sigut pel Lleida, que s’ha coronat campió de la Divisió d’Honor Plata. No obstant, el club ha d’estudiar la viabilitat econòmica de poder competir en la primera categoria.
Foto de portada: l’OAR Gràcia, a l’assolir l’ascens. @oargracia, via X
Pingback: L'OAR Gràcia renuncia a la plaça de Divisió d'Honor