Tres minuts quaranta segons és el títol del llibre que ha escrit Ona Carbonell i que aquest dijous a la tarda es presenta a Barcelona. Relata els punts mes importants de la seva vida, des dels seus començaments amb Anna Tarrés fins que després de les seves medalles a Londres va estar a punt d’abandonar.
El títol és la durada de l’exercici del duo amb el qual va aconseguir medalla de plata a Londres 2012 amb Andrea Fuentes un mite de la ‘sincro’ per les seves medalles i presència en l’execució de les coreografies. És un llibre de vivències, de sensacions en el qual Ona resumeix una màxima del seu pare Jordi, metge de professió.
Té tota la raó. La meva relació d’amor amb la natació sincronitzada té molt de melodrama romàntic i tempestuós. Un dia tot és meravellós i sóc la persona més feliç del món, l’endemà tot és un drama i torno a casa entre llàgrimes “.
Ona, que continuarà una temporada mes amb el Club, és probablement la nedadora de ‘sincro’ amb major sensibilitat de pensament i capacitat per plasmar per escrit, en un treball que ha durat vuit mesos llargs amb l’ajuda de Santi Anaya en la seva redacció literària.
