iSabadell.cat
El CN Sabadell perd a Budapest a l’últim minut (9-8)

——-PUBLICITAT——-

——-PUBLICITAT——-

L’Astralpool CN Sabadell ha perdut 9-8 a Budapest (Hongria) a la quarta jornada de la Champions League de waterpolo i queda últim amb un punt. Un gol del magiar Krisztian Manhercz a l’últim minut ha provocat la derrota. L’equip de Quim Colet ha jugat un gran partit amb un inici fulgurant (0-3) però els hongaresos amb un parcial de 5-0 han replicat i després el partit ha entrat en igualtat fins al final.

L’entrenador Quim Colet demanava abans de començar la Champions League “intensitat durant els 32 minuts” i els seus jugadors estan fent el treball malgrat que ara mateix només la classificació digui que tenen un punt sobre 12. Han perdut tres partits – Ferencvaros (7-10), Brescia (7-4) i ara OSC Budapest (9-8) i cada cop són mes a prop d’assolir la primera victòria. Tenen un punt fruit del 9-9 a casa contra l’Spandau. Els rivals són equips consolidats a Europa i com a exemple fa any i més, el CNS va perdre per 17-11 als quarts de final de l’Eurocup.

Gran inici i reacció magiar

El CN Sabadell ha començat pletòric amb un parcial de 0-3 amb gols de Sanahuja, Averka i Bertran al minut 6 davant la sorpresa magiar que ha reduit 1-3 a la fí del primer quart. Tot el contrari del segon quart, quan l’OSC ha culminat el parcial de 5-0 – amb dos penals – per situar el 5-3. En l’últim minut, dos gols de Bertran i Sanahuja han equil.librat a 5 al descans llarg.

Al tercer quart, el Club s’ha posat per davant amb gols de Valera i Veich (5-6 i 6-7) però els locals han tornat a igualar a 7 al final del tercer quart. Als últims vuit minuts, el rival s’ha col.locat amb avantatge (8-7). Averka ha fallat un penal però a 1’40 pel final, Sanahuja ha fet el 8-8. El partit estava un obert, però un gol en superioritat de Manherz a 1’08 ha inclinat la balança pels costat hongarès.

——-PUBLICITAT——-

——-PUBLICITAT——-

El Club marxa de vacances com a líder invicte a la lliga en un 2022 on van aconseguir el títol de l’Eurocup. El següent partit serà a Dubrovnik (Croàcia) l’11 de gener.

FITXA TÈCNICA:

9-Genesys OSC Budapest: Levai; Angyal (1p), Manhercz (3,1p), Varnai (2), Salamon (1), Csacsovszsky, Dala, Toth (1), Vigvary (1), Burian, Bundschuh, Aranyi, Bisztritzsanyi
8-Astralpool CN Sabadell: Lorrio; Sanahuja (3), Gil, M.Teclas, Veich (1), Valera (1), Bertran (2), Cabanas, Averka (1), Banicevic, Bonet, Bustos, X.Teclas.
Árbitres: Koryzna (Polonia) i Putnikovic (Serbia). Ex. Varnai (m.28)/Bustos (m.27)
Parcials: 1-3, 4-2, 2-2, 2-1

Foto portada: Fran Valera ha anotat 1 gol. Autor: J.S.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa