L’Astralpool CN Sabadell ha perdut per 7-11 davant el Novi Beograd serbi i sumat al triomf del Brescia per 16-7 contra l’Steaua de Bucarest, d’aquest vespre, queda fora de la Champions per un punt. El Club depenia de si mateix, però aquesta vegada no ha pogut repetir el triomf de la primera volta davant un rival que ja estava classificat. Sense premi. Tocarà canviar de xip i jugar l’Eurocup ja al 2024.
Passen Novi Beograd amb 15 punts i Brescia amb 11. El Sabadell queda fora del top8 per segon any seguit per un punt. Respecte al partit d’avui, el Club només ha anat per davant amb l’1 a 0 de Fran Valera. Tres gols seguits de les estrelles visitants Vlachopoulos, Filipovic i Granados han situat l’1 a 3. Un gol de Kostas Averka ha reduït el desavantatge i s’ha arribat al final del primer quart amb només un gol a baix (2-3).
S’ha repetit pràcticament la mateixa història en un segon quart en què el Sabadell no ha estat capaç d’igualar mentre els balcànics amb el 2-4 de Lukic han portat el domini al marcador malgrat els gols de Barroso i Mallarach per dos més dels visitants a l’intermedi (4-6).
Sentència balcànica
El Novi Beograd, molt més fluid en atac, es va escapar al marcador amb nous gols de Drasovic de penal i Radulovic per doblegar a l’electrònic els locals (4-8) Barroso, de penal, va ser l’únic a marcar en aquest quart per al Sabadell mentre Vlachopoulos aprofitava les facilitats per col·locar el 5-9 a 8 minuts del final.
L’equip de Quim Colet ha intentat a la desesperada després del 6-9 de Mallarach, la remuntada però el desè tant visitant, a càrrec del veterà Filipovic ha sentenciat les opcions locals per al 6-10. La rubrica final del matx, amb un gol per cada esquadra, ha concretat la derrota vallesana davant la decepció general
FITXA TÈCNICA
7-Astralpool CN Sabadell: Lorrio (Teclas); Bonet (-), Asensio (-), Schuetze (-), Vidovic (-), Valera, (2), Barroso (2.1p), Van Ijperen (-), Averka (1), Pérez (-), Mallarach ( 2), Bustos (-)
11-Novi Beograd: Dobozanov (De Michelis), Martinovic (-), Skoumpasis (-), Granados (1), Vucinic (-), Pijetlovic (-), Drasovic (1p), Radulovic ( 3), Perkovic (-), Filipovic (2), Lukic (1), Vlachopoulos (3,1p)
Àrbitres: Dervieux (FRA) i Kun (HUN). Mallarach i Vucinic.
Parcials: 2-3, 2-3, 1-3, 2-2
Foto portada: El Club s’ha quedat sense premi amb la derrota d’avui. Autor: D.Jiménez