iSabadell.cat
El Club guanya el CNB i força el tercer partit a les semifinals de la Lliga

El Club Natació Sabadell se situa a un pas de classificar-se a una nova final de lliga, aquest cop guanyant al CN Barcelona i igualant l’eliminatòria (4-8). Recuperant el factor piscina, l’equip de Quim Colet, qui marxarà tan bon punt acabi el play-off de lliga, ha materialitzat un gran exercici defensiu per forçar el tercer partit.

Després de perdre el primer partit amb polèmica a penals, els vallesans s’han reposat per assegurar el tercer partit, que tindrà lloc a Can Llong. Des d’una gran exhibició de defensa, Averka ha liderat les operacions i en atac ha sumat dos gols. El partit també va estar marcat per les enormes intervencions d’Edu Lorrio i Óscar Matarredona, molt fins. El Sabadell va portar la batuta del partit i després de posar-se líder per 1-3 al primer quart, l’avantatge ja no l’ha deixat escapar.

En un duel de molts pocs gols i unes estadístiques molt pobres en accions de superioritat per part del CNB, estavellant-se amb un mur. Ja en el tram final de partit, Asensio i Averka han anotat dos gols per sentenciar un partit que enviarà l’eliminatòria al tercer partit.

A caixa o faixa

Recordeu, el tercer assalt serà a Can Llong el proper dimarts a les 20 hores. Els de Quim Colet buscaran fer-se un lloc a la final. Els espera el de sempre: Atlètic – Barceloneta, que s’han desfet per la via ràpida del Terrassa.

Comparteix

Icona de pantalla completa